FINLAND XII. - Čo ma Finlandia naučila.

júna 05, 2015

Ako som už minule načrtla, moja pamäťovka, externý disk ba dokonca aj mozog sú ešte stále plní fotiek, pojmov i dojmov z môjho divokého erasmáckeho života, i rozhodla som sa teda podeliť sa s vami o životné skúsenosti, ktoré som nadobudla na mojej tŕnistej ceste škandinávskom. Lebo to nevymyslíš, to je sever.
- Nikdy nie je tak zimno aby nemohlo byť ešte zimnejšie.
- Bicyklovať v -15°C na ľade sa dá ak sa chce.
- WTF -  Welcome to Finland.
- Ak niekto v intrákovskej domácnosti prestane umývať riad, chce vám tým niečo povedať.
- Hlúpi a opití spoločensky unavení majú šťastie.
- Keď dostaneš na projekt mesiac, nezačni ho robiť posledné tri dni pred deadlinom.
- Nikdy sa neopi tak, aby si nevedel bicyklovať domov.
- Keď si už myslíš, že príde jar, na druhý deň zaručene nasneží.
- Že najväčšie poklady nájdeš vo fínskom sekáči práve vtedy, keď nehľadáš.
- Nikdy nejedz žltý sneh.
- Nič nie je nemožné, i ubytko v Štokholme za 9€ na noc nájdeš ak sa snažíš. Podotýkam nie v hosteli!
- Ak taliankam pomáhaš set-upnúť router, nikdy (fakt nikdy) wifinu nepomenuj pizza pasta.





#OOTD
Okuliare // Sunglasses - finnish thrift shop
Tričko // T-shirt - H&M
Sukňa // Skirt (link) - Romwe
Botky // Shoes - H&M
Jahoda // Strawberry - finnish thrift shop

You Might Also Like

18 comentários

  1. Nikdy nejez žlutý sníh :D :D
    Moc Ti to sluší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mohla by si bližšie špecifikovať ten žlty sneh? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bola to prvá vec, ktorú nám Juuli, internation koordinator, povedala na registrácii na fínskej uni - Don't eat yellow snow :D

      Odstrániť
  3. Toto je perfektné! Krásna kombinácia farieb... a tá jahoda! To je riadna haluz. Super.
    Babie leta

    OdpovedaťOdstrániť
  4. myslím že to už vo fínsku nie je fotené že? :D kedže krátky rukáv ... (čisamýlim?)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práveže je, extrémny šport priam :D ale v ten deň sa to dalo vydržať, bolo to v posledné dni pred odchodom :p

      Odstrániť
    2. no dovíí, takže sa vo Fínsku nakoniec diali zázraky :D

      Odstrániť
  5. tá jahoda má super zapínanie, úplne ako na tých detských kufríkoch, ak dobre vidím :3 nostalgické :D čo ti urobili za pizza pasta? :D fakt som sa na tom pobavila :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne také, myslím, že to aj je taký detský kufrík, ale nemohla som ho tam nechať visieť :D
      ako nič mi neurobili, ale keď to videli veľmi dlho sa bavili medzi sebou taliansky o tom a na talianoch nie je ťažké vyrozumieť emóciu, nie ako na fínoch :D ale tak keď vážne vkuse jedli len pastu a pizzu,tak čo :(

      Odstrániť
  6. Takéto tvoje články milujem. Vždy sa pri nich nasmejem :)
    Krásny outfit. Pekný coloublock :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. po prečítaní nadpisu som si najprv myslela, že tento článok bude o vodke :D :D Finsko sa mi vždy páčilo a určite by som tam chcela niekdy ísť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som vyprskla od smiechu totálne :D :D :D akože, keď sa to tak vezme, sú tam spomenuté i isté podgurážené zážitky :D
      a Fínsko jednoznačne doporučujem, no príroda tam ďaleko dominuje nad mestami krásou :)

      Odstrániť
  8. Páni, krásný outfit! Ta sukně ti opravdu sluší a ta kabelka je prostě boží! :)
    ps: přiznávám, že jsem se krapet pobavila o některých bodů..:)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram