Život.zip

júna 24, 2014

Fascinujú ma ľudia a ich stopy. Stopy, ktoré si navzájom zanechávame v životoch. Zamysleli ste sa niekedy nad tým, ako by vyzeral váš život, keby ste z neho zmazali čo i len jednu stopu/človeka/rozhodnutie? Ja často. Fascinuje ma ten sled nenáhodných náhod a často sa snažím vykresliť si alternatívny život. Zmeniť čosi. Bársčo. Od malých zmien ako zmeškanie električky až po veľkú, ako že by som nikdy nezačala hrať na husle. Poviete si, jasné, ako môže jedno zmeškanie električky zmeniť život? Mojej mamke ho napríklad rovno zachránilo. Zmeškala túto električku. No nechcela som zachádzať až do takejto melancholickej roviny.
Viete ako to vždy končí? Toto moje vykonštruovávanie? Dospejem k u-záveru, že takto ako je to teraz je to správne. Všetko je ako má byť a žiadnu stopu by som v konečnom dôsledku vymazať nechcela, nech je akokoľvek bolestivá či pálivá, lebo formuje. Chtiac či nechtiac, úmyselne či neúmyselne, naše existencie sú formované cudzími otlačkami, tak ako aj my sami formujeme svoje okolie. Nekonečný cyklus akcií a reakcií, ktorého výsledkom je život sám. Život.zip. Tu a teraz.
Čo ma naučili špeciálni ľudia:
- že brokolice sú malé stromčeky (cutenessnessness as f*ck)
- že aj malý ale úprimný kompliment dokáže veľké veci
- že arašídy a magnum sú najlepšie ingrediencie na nočné prejížďky autom
- že ak ste k niekomu novému prudko raw, môže sa stať, že to ustojí a vymení za vlastnú raw.nosť a vznikne z toho niečo špeciálne
- že hejt plodí hejt a hejty stoja veľa zbytočnej energie a času, ktorý by sa inak dal použiť na stokrát lepšie veci
- že sa treba viac usmievať a smiať sa poriadne nahlas
- že objímanie sa zdvíha náladu o 37,4%
Viete čo je na tom všetkom super? Na tých veciach so stopami a so vzájomným ovplyvňovaním? Že to dokážeme regulovať. Dokážeme si dokonca tie životy skrášliť,lebo každý si je svojho šťastia processorom či ako sa to... A to stačí len menej hejtu a viac pekných slov. Funguje!

Fotky boli fotené pre pár dňami, čiže nemajú nič spoločné s minulým článkom o farbení vlasov, len toľko k nim.





















Klobúk - podobný tu // Hat - similar here
Košeľa - Sheinside // Shirt - Sheinside
Nohavice - predaj rekvizít cirkusu Humberto H&M // Pants - H&M
Opasok - vintage // Belt - vintage
Taška - zoženiete tu - Oasap // Bag - same here - Oasap
Papučky - H&M // Slip-ons - H&M
Fotil: Tibor

You Might Also Like

22 comentários

  1. Veľmi ti to pristane, aj vlasy máš nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten popis je krásny, resp. začiatok článku - tie brokoličky ma dostali, haha ! A okrem iného ti takto vlásky pristanú tiež :) Pekné fotografie a chutný outfit ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. male stromceky chutnaju najlepsie :)) (Skoda ze Domi ich nema rada :( )

      Odstrániť
    2. ďakujeeem <3
      hej no nejem ich ale to nič nemení na tom,že sú to malé stromčeky :D

      Odstrániť
  3. Nemôžem z teba, ako bombasticky píšeš články :3 Je to neskutočné :)) Tvoja mamka mala šťastie. Pozdravuj ju :3 A jak še hvari, outfit je jak z časopisu vytarhnuti... nádhera :DD <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se mi líbí, jak přemýšlíš a zbožňuju to, jak hezky o tom dokážeš psát :)
    Jak jsem si to tak četla, vybavil se mi oblíbenej citát: "Všichni se navzájem opouštíme. Měníme se, umíráme, přerůstáme své nejlepší přátele... Ale i když tě opravdu opustím, budeš už mít v sobě něco z mé bytosti. Budeš někdo docela jiný, právě proto, že jsi mě potkal. " Takže tááák... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, najviac si cením takéto slová, aj keď pri tomto článku viem, že som mohla aj viac do toho dať,ale no nie každý deň je nedeľa :D
      a presne z takého niečoho som vychádzala, z toho citátu.. pri premýšľaní a tak.. idem si ho napísať aby sa mi zas nestratil, lebo je to tak krásne zrhnuté na dva riadky :)

      Odstrániť
  5. Týmto krásnym článkom si mi pripomenula jedno úžasné video z konferencie TED - http://www.ted.com/talks/drew_dudley_everyday_leadership
    Hneď mám ešte krajšiu náladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. idem na to mrknúť!
      a ďakujem, ja mám krajšiu náladu tiež hneď! :)

      Odstrániť
  6. Dear, your blog is amazing! i’m impressed by your design & photos!
    and you outfits deserve separate attention!
    everything is magnificent!

    would you like to follow each other?

    will be happy to see you in my blog)
    www.dianacloudlet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten článek je skvělý! hrozně ti to sluší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny článok, mám veľmi rada takéto články "na zamyslenie sa":) a skvelé fotky

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zaujímavo napísané, tak ta rada čítam. a na prvej fotke vyzeráš inak ale krásne stale. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. podla mna najlepsie fotky doteraz! z prvej fotky som nemohla spustit oci :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Say Hallo to Alžbeta! <3
    teba už nekomentujem, bavíš ma a punktum!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Oh, tak z toho textu me uplne zamrazilo a pak zase zahralo :) Taky me obcas napada, jak by to bylo, kdyby se muj deda s rodinou (a tedy mym tatou) tenkrat rozhodli z dovolene do Ceskoslovenska, ktere prave zazivalo ruskou invazi, nevratit...

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram