Strawberry swing.

júna 10, 2014

Syndróm skúškové mám dajme tomu za sebou, no jeho ďalekosiahle následky ma mátajú a budú mátať tuším ešte hodnú chvíľu. Lebo to je tak, keď ste zavretí medzi štyrmi stenami, počítate trojfázy, odvodzujete nejaké šialené integrály, do toho nežne prokrastinujete, nemusíte chodiť za jedlom, jedlo chodí za vami (díky mami) a potom zrazu veľký tresk, zem sa rozostúpila, MAIS zazelenal a všetko sa skončilo. Zrazu na babkinu telefonickú otázku, že čo robím, neodpoviem učím sa,ale že čítam si. Nie skriptá, ale normálne beletriu. Samu seba som dnes šokovala touto odpoveďou. Lebo sny sa zhmotnili. Sny o lepších zajtrajškoch, beztrestnom užívaní si a pestovaní kreativity, ktorá doteraz len nesmelo klíčila kdesi v krabičke od Ramy. Veľmi sa jej tam nedarilo, keďže som ju málo zavlažovala časovým elementom. No teraz? Vylialo sa namňa 112 litrové vedro času a ja si to ešte ani nestíham uvedomovať. Plánujem však moje pomyseľné vedro s touto relativistickou veličinou výhodne zameniť za dve vedrá nápadov, ktoré som počas najplodnejšieho obdobia roka pečlivo pozapisovala, a presadiť moju kreativitu do obrovského skleníka. No uvidíme, ako to dopadne.
Cez skúškové bola mojou jedinou cenou útechy hudba, dobezvedomia som skrobblovala Kataržu /:Katarziu/, obohrali sa mi všetky platne s klasikou a vrcholom zábavy bolo audiovizuálno, napríklad aj táto reklama na Jacobsove okuláre. To je všetko, čo by som k tomu chcela povedať. Bežím preč, lebo v mojej kvetinkovej perine ma čaká polozaspané prekvapenie, čaute!
























Okuliare: NewYorker; Košuľka: nowistyle; Sukeň: AxParis; Ponožky: ukradla som sestre, doteraz to nevie; pseudokonverzy: ázia; Taška ala vak na vodu ako by povedal môj ex: od sestry

Fotil ma: Tibor
Ak by niekto z nesmelých anonymov z asku chcel čosi riešiť, fotiť, byť fotený, kľudne sa odanonymujte, nehryžem/e, aj keď...

You Might Also Like

22 comentários

  1. krásne fotky :) aj ja akurát zažívam niečo podobné, mám po prijímačkách a zrazu mám kopec času.. treba užívať! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kto by to bol povedal, že tá ošarpanosť pri (mojej) škole bude vyzerať tak fotogenicky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež sa čudujem, len keď už nevieme kde ísť fotiť, tak bereme aj prvý plot čo príde do cesty :D

      Odstrániť
  3. Krásný fotky a super článek, já mám poslední zítra, tak snad už pak bude taky všechno jinak :D ten gif je naprosto boží a ještě bych se chtěla zeptat, odkud máš kryt na telefon? Totálně mi učaroval, mám pocit, že ho potřebuju :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakuu <3
      tak držím palce a ver tomu,že bude! :D ten pocit!
      kryt mám klasicky z ebayu :)

      Odstrániť
  4. gratulujem ku skuskam aj ku prazdninam :)) Ja mavam este aj 3 roky po promociach take tiky, ze "nestiham..ved urobim potom cez prazdniny..shit!! uz ziadne prazdniny nemam ;((buhuhuuu) taaakze silno zavidim :D katarziu pocuvam tiez, najlepsia bola live tu v prahe asi pred polrokom..<3 Inak ja tiez chcem fotit/byt fotena..nemas cestu do prahy nahodou? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vysoka skola poznaci ludi, to hej :D no som zvedava ci bude taka super aj na grejpe, lebo tu v KE som ju dvakrat zmeskala oh joj
      No a predstav si ze mam cestu do prahy, uz som aj na teba myslela, ked si pred mojou minulou cestou pisala pod clanocek, no som tam bola sotva pol dna, teraz sa chystam na 2-3 dni ked moj mily doskuskuje, takzeeee to by slo!

      Odstrániť
  5. toto tu vyzera podozrivo. Najma v colorade maju teraz pred siedmou rano tak uz vidim, ako si niekto dava lunch break..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bol volajaky spam a aj sa to samo zmazalo, teda googel to zariadil nejak :D

      Odstrániť
  6. Moc ti to sluší a sestřiny ponožky jsou parádní :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zase raz skvelo napisany text a krasne fotky. Ja mam este jednu skusku, a potom sa uz aj ja dockam zasluzeneho odpocinku :D Tak si uzivaj leto a tesim sa na vysledky tvojej kreativity, ak nam teda nejake ukazes :D

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som bola na poslednom Katarziinom koncerte tu v KE a bola bohovska!! :) uzivaj praaazdniny, ja mam dnes pred sebou uz len poslednu pisomku a v nedelu odchadzam do Pariza a v stredu ma caka Londyn :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné fotky! :) Máš úplne dokonalý obal na iPhone :3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné fotky, krásná Dominika, krásný ponožky, krásný kryt na mobil, krásný gif, krásný...
    ehm, krásné! :)

    Follow for follow? :)
    KLARA | klararecman.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásna barva vlasů! :) sluší ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  12. uplne dokonaly outfit :) vsetko ladi, chvalim chvalim

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram