Slnko, seno, zapekané cestoviny s kuracím mäsom.

júna 26, 2014

Posledné dni sa mi točia hlavne okolo orchestra, kedže už za dva týždne odlietame a tak je to hotové divertimento. Napriek tomu s Tiborom nezaháľame a fotíme do zásoby, taktiež plánujem predpripraviť nejaké to počteníčko na obdobie mojej neprítomnosti, lebo odtamadiaľ sa asi k prispievaniu veľmi nedostanem. Teda, okrem instakilogramu, tam očakávajte veľky exotický flame. Oh, stresy mám už teraz!
Zachvíľu utekám na zapekané cestoviny s Filé a potom si užiť filharmonikov v auparku, Labutie jazero, to si ja vždy rada vypočujem! Tak sa tu majte a užívajte slnko,seno a čo chcete.
A pamätajte, nič nie je večné a aj tie najčiernejšie nohavice raz prestanú priťahovať všetky častice/chlpy/vlasy/prach z okolia. To len tak, zo života (mojich čiernych skinny). Pá.

-


 











Update k vlasom, experimentujem kým su dlhé a snažím sa zo seba urobiť normálne dievča, neviem dokedy mi to vydrží, ale zatiaľ ma bavia, konečne vidím a nerozčuľujem sa kvôli ofine, win!

Tričko (rovnaké tu) - Oasap (ulovila som ho za 1 dolár pred troma mesiacmi!)  // T-shirt (same here) - Oasap
Sukňa (rovnaká tu) - Oasap // Skirt (same here) - Oasap
Boty (rovnaké tu) - Martofchina // Shoes (same here) - Martofchina
Fotil - Tibor

You Might Also Like

18 comentários

  1. Takto ti vlasy veľmi pristanú :O si úplne nádherná a tie boty tiež :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tohle se mi hrozně líbí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto je tak strašne infantilné a také ja veľmi môžem :) super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snažila som sa vyvážiť to, že som týmto účesom ostarla vraj ostarla o 4817 rokov :D
      ale Ď! :)

      Odstrániť
  4. juuuj cestoviny by som si teraz hneď dala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šťastnú cestu, filharmonikov sme s manželom nestihli...teším sa na exotický flame a chválim nový look, ofina ti trošku zúžila tvár, tomto vyzerá čelo kúsok širšie ale vynikne ti viac tár a oči, oboje je dobré, ty by si dobre vyzerala aj s čírom, s hocičím na hlave ;)

    krasavnutri.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. brutálni boli ako vždy, zimomriavkaa!
      noo ja som vždy mala traumy z môjho gigantického čela preto som nosila ofiny, ale postupom času sa mi nezdá až také gigantické ako kedysi, som doneho dorástla :D ale ďakujem! :)

      Odstrániť
    2. Tak hej, juj a myslím, že ich kvalitu a výkon podporuje najmä skvelý dirigent...Zbyněk je proste úžasný, Jerzyho som až tak neadorovala. A ešte mám rada ak máva pred koncertmi príhovory a vysvetľuje nejaké myšlienky k skladbe.

      S ofinou či bez vyzeráš dobre, nemáš gigantické čelo, čosi;)

      Odstrániť
  6. popravde, aj sama sebe sa viac páčim s ofinou, ale zmeny sú potrebné v živote mladej ženy :D
    a ďakujem za pekné slová Zuzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty botky jsou super roztomilé! :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty botky jsou úžasné!! <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tiež ich milujem,aj keď ma dokúsali

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak tento outfit je opravdu boží. Miluju ty barvy, miluju ten srdcový vzor a ty boty! Probůh já se snad zamilovala! A k tomu ta tvá zrz. Komentáře často nedávám jen tam kde mě to opravdu hodně zaujme a teď? Jsem si nemohla odpustit ti ho sem nedát. Máš mou velkou poklonu. ♥

    K blogování se momentálně po dlouhé době vracím, takže nové příspěvky můžeš zatím čekat od zítřka :)
    http://viehedvika.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram