Tights, tights, tights!

januára 04, 2011












{source}

You Might Also Like

16 comentários

  1. všetky su supeer!všetky chceeem!...


    www.juliettefashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. první, druhá, třetí, čtvrtá fotka...ale výběr všech je parádní :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zbožňujem silónky!!! Brala by som všetky, okrem tých roztrhaných. tomu som ešte neprišla na chuť

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie so srdiečkami na kolenách sú vážne geniálne!! chcem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne sú všetky ale tie kvetovanéé ach :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie so srdiečkami ach láska na prvý pohľad :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám je daleko radši, než kalhoty!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Number 4 is soooo cute! i love ur bloog! hope u visit mineee! xoxox

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Beautiful tights! I love the one with the cute kitten :-) xoxoxoo

    OdpovedaťOdstrániť
  10. je, ty jsou super :)
    p.s. všimla jsem s iže miluješ Beatles! To si asi budem rozumět, je to moje nejoblíbenější skupina, byla jsem v Liverpoolu a šílím ze všecho co má s nimi něco společné :D
    P.p.s teď jsem si ještě všimla že máš název články back in black... jako já :D to už něco znamená! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. je, ty jsou super :)
    p.s. všimla jsem s iže miluješ Beatles! To si asi budem rozumět, je to moje nejoblíbenější skupina, byla jsem v Liverpoolu a šílím ze všecho co má s nimi něco společné :D
    P.p.s teď jsem si ještě všimla že máš název články back in black... jako já :D to už něco znamená! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Oooh vdaka za (source) :) už som aj zabudla že na tom tumblri mam tolko krasnych pančúch :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram