Ten Komenský to ale sakra prehnal s tým jeho výrokom.

januára 06, 2011

"Škola hrou"
Ha Ha Ha. Dovoľte sa mi zasmiať. Teda škola ešte možno,ale gymnázium hrou. To sú dva výroky ktoré sa navzájom vylučujú a ich pravdivostnú hodnotu netreba dokazovať.
Gymnaziálna degenerácia. Som rada že som ešte v takej postprázdninovej fáze a ešte môj mozog nie je natoľko zdegenerovaný nemčinou ako cez školský rok, lebo zatiaľ ešte po nemecky nerozmýšľam tak ako som sa raz pri tom pristihla. Auf Wiedersehen!

  Röyksopp ft. Robyn - The Girl and the Robot

                 



celodenná náplň práce.. to keby sme sa náhodou cez PRÁZDNINY nudili...
a toto je len chabá jedna štvrtina...

V hlavných úlohách
Geomorfológia
V slovenskom znení
Dominika Čé.
Všetci ich milujeme! Logaritmické a exponenciálne funkcie! :)))))))
Koľko irónie..

You Might Also Like

4 comentários

Instagram