„They used your brain as toilet and forgot to pull the chain."

januára 11, 2011

...niekedy si to fakt začínam o sebe myslieť. Že mi niekto nasr..kakal do hlavy a zabudol spláchnuť. Niet nad slovník vulgarizmov v deviatich jazykoch.
Krásne som si predĺžila prázdniny o jeden a pol dňa a teraz zas do reality a vytriezvenia zvaného škola. Normálne som mala taký divný pocit keď som do nej zas po takom dlhom čase vstúpila. Veľa času na blog teraz asi nebude kedže mám na víkendy brigádu ale posnažím sa.
Za ten čas čo som neprispela sa aj celkom zdvihol počet followerov na 87 čo ma veľmi teší! :) Ďakujem!

fotka z "mladosti"... 1.apríl 2010
časy čiernych vlasov a paradoxných lokničiek od žehličky na vlasy.
nejako teraz nemám čas na fotenie,ale kedže sa počasie otepľuje vidím to nádejne.

You Might Also Like

14 comentários

  1. Máš krásně natočené ty vlasy. Takhle se mi to nikd nepovedlo. Nechceš někdy udělat článek o tom jak si je točíš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jee, to jsou krásně natočené vlásky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie čierne vlasy ti pristali , a vlnky vyzerajú super..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vulgarizmy v deviatich jazykoch? no daj! ;) nech sa niečo priučím..
    a gratulujem! pekné číslo :)
    aj za mladi ti to slušalo, kráska!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. takový pocit, že mi někdo nas.. do hlavy mám každé pondělí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ďakujem:))
    no niekedy možno keď sa mi podaria lokničky tak dám aj nejaký tutoriál. aj keď aby to bolo dobre viditeľné to by asi muselo byť video a na to budem ešte dlho zbierať odvahu:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jé na těch fotkách ti to sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I love your blog!
    I'm from Brazil and I hope your visit in my blog.

    Bjoos
    Allana Ramalho

    OdpovedaťOdstrániť
  9. very warm photo ))
    http://mickellakody.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. že z mladosti!! :D :D krasna naveky!...xoxoPainter

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ty vlnky jsou super, mně to tou žehličkou nikdy nešlo :( :)

    http://gk22.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Máš super fotky :)

    fashioncinnamon.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. moc pekny fotky ! :)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram