Romain Rolland.

januára 25, 2011

"Niekedy sa stáva,že neúplný akord zaznie drsno; zanechá ducha nepokojného až do chvíle, keď sa k nemu pripojí nový tón, ktorý zlúči nepriateľské alebo chladné cudzie prvky, akoby to boli návštevníci, čo sa navzájom nepoznajú a čakajú, kým ich predstavia. Vtedy sa hneď napätie uvoľní a súlad plynie od jedného k druhému."                                      [R. Rolland, Pietro e Lucia]
Som v ňom až po uši. Aj keď by som mala svoju pozornosť venovať radšej nemčine a dejepisu pre svoje vlastné dobro.. Nedá sa. Zasa sa u mňa vyskytlo to nadchnutie pre niečo. Tentoraz projekt do školy [!]. Až sama nechápem.
No ale veľmi ma teší, že včera sa počet followerov vyšplhal na pre mňa obdivuhodné číslo 100 za čo vám neskutočne ďakujem. :) Keď si nájdem trochu viac času bude aj nejaká tá giveaway, len mám teraz celkom dosť začatých a nedokončených tzv. diditjorselfových polotovarov a nie a nie dokončiť. Tak dúfam,že sa mi to cez víked podarí! Držte palec!

You Might Also Like

10 comentários

  1. Gratuluji ke 100!

    Na mem blogu prave probiha giveaway, zucastni se! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujú! :)
    Ale není čemu se divit, tvůj blog je skvělej!
    Amelie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oo peter a lucia je krásna kniha, veˇ)lmi krásna.. a blahoželám k 100 followers:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulace :-))
    Hezká fotka a super blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Petr a Lucie je moje oblíbená knížka, tak nádhernej příběh jsem dlouho nečetla.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Petr a Lucie je skvělá novela! Čte se skoro sama :).
    Mimochodem, kdo by měl zájem odebírat novinky z blogu o knihách můžete tady. http://readerspublicdiary.blogspot.cz/ Blog se sice teprve rozbíhá, ale každý snad někdy začínal ne? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram