Old times.

novembra 05, 2010

Upratovala som si v priečinkoch a tak ma napadlo, prečo sa nepodeliť? Takže aspoň zatiaľ takto poskromne pár mojich amatérskych fotiek ešte z roku 2009. Čo síce nie je až tak dávno..

alebo aj skvelý deň v Prešove.. :)
cestou necestou na nejakej túre mám pocit..

vždy keď som okolo toho išla mala som nesmiernu chuť si to vyfotiť..
ako lego? 
a ešte jedna fotka zo skvelého dňa v Prešove alebo aj Andrea The Painter ;D
Všetko závisí od uhla pohľadu... 
A moje eFko...
kobylaaa.. 

fotky som pridávala aj na deviantart, tak preto ten vodoznak.. 

You Might Also Like

4 comentários

  1. dik za koment :))
    ten -streetart- je fakt super!!
    xx

    lesimple.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty fotky jsou super, nejvíc se mi líbí ta první a pak ta dvojfotka, na které je ta moc sympatická slečna :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram