Dobrý večer priatelia,vybehnime na polia..

novembra 13, 2010

V poslednej dobe nejako svitá na lepšie časy. A ak aj nie snažím sa si to nahovárať. Včera sme si dali stretávku zo základnej školy, škoda,že nemám žiadne fotky, ale bolo skvelé vidieť zasa ľudí ktorých ste ešte pred dvoma rokmi vídavali každý deň.. :) 
A dnes slečna Barbara Anonym oslavuje svoju 17nástku [óó má sedemnásť a pocit.. viny? :D] takže to bude tiež celkom zaujímavé.. No uvidíme! 
Možno ste postrehli aj trošku upgradnutý design.. Rada sa s tým bavím.. Hope you like it! :)
+ Spongebob vs. Le Payaco - Dobrý večer priatelia :)
vytvorené tak ešte pred rokom.. To viete, radosť z nového softvéru tak treba ho vyskúšať poriadne ;D 

You Might Also Like

5 comentários

  1. Taky bych chtěla sraz se základkou...:) jenomže jaksi už se s němi nevídám, takže nevím, jak by něco takového v mém případě dopadlo!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vsetkych ludi ktorych som zo zakladky mala rada stale stretavam,takze na tie zrazy nechodim ..a inak tie jahody,no mnam

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmmm, super fotky :))
    stretávka môže byť super.. ja som o toto prišla, keď som prešla na osemročné gymnázium, čiže už pať rokov som odlúčená od bývalých spolužiakov.. :)
    prajem príjemnú zábavu na oslave! :) hádam budú fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ...ach, jahôdky x) :)...
    ..pekná séria fotiek :)...
    ...a to, že svtá na lepšie časy je pravda :)...
    ..len treba robiť kompromisy ;)...

    .. a páči sa mi design ;)...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem za komentáre:)
    ja som sa na stretávkach dlhú dobu nezúčastňovala ale po dlhšej dobe zisťujem že je to celkom fajn vec:P

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram