Mnoho kriku pre nič? Alebo žiadny krik pre všetko!

novembra 10, 2010

Uplynulé dni so sebou priniesli celý rad zmien a šokov... Tak teda aspoň dve najviac spomenutiahodné:
1. Už onedlho sa aj ja zaradím do klubu štvorokých.. A to s dioptriami -1,čiže som krátkozraká. To by ma ani tak nedesilo ako výber rámu. No ešte stále vo mne drieme akási nádej, že to nedopadne až tak strašne..
2. Nedávno na angličtine nám len tak medzi rečou profesorka spomenula študijné pobyty v zahraničí.. Začiatok jej "informačného okienka" som nevnímala,ale ako začala menovať krajiny a spomenula FÍNSKO, moja pozornosť narástla o 110%! Doteraz keď som si prezerala prospekty o študijných pobytoch tak tam bolo samé USA, Anglicko, Nemecko, Francúzsko,Kanada... A teraz toto.. Moja srdcová záležitosť priamo ako na striebornom podnose. Aj keď som vedela,že mi to rodičia nie sú schopní zaplatiť, vnímala a premýšľala som čoraz viac. Až som dospela k možnosti ŠTIPENDIUM.. Uvidím, ako sa to celé vyvinie, každopádne keby to vyšlo splnil by sa mi takpovediac jeden veľký až donedávna pre mňa nonsens. Aj keď opustiť všetko čo na Slovensku mám bude veľmi veľmi veľmi ťažké, no kto neriskuje...

okrem iného minulý týždeň boli neskutočné oblohy.. nádherné.. no neodfoťte
 to! :D





Krásna slovná zásoba Hamletova alebo aj pán Feldek sa na preklade riadne
vyřádil! Ale vcelku sa mi Hamlet páčil..

You Might Also Like

2 comentários

  1. Z dioptrií si nič nerob. Ja mám -2, a 90 percent všetkého času nosím šošovky, okuliare len na doma alebo keď sa mi fakt hodia k momentálnemu imidžu :D
    o Fínsku som teda ešte ani ja nepočula, každopádne nech sa ti to podarí! :)takisto by som rada šla niekam do zahraničia, uvidíme časom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no v pondelok idem vyberať rám asi tak som zvedavá čo to dá:D
    ďakujem:)) dúfam,že mi teda dajú to štipendium:P

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram