Nové výzvy.

septembra 02, 2016

Čo je nové v živote mladej kyberženy? Mám rozvrh. Opravdický portugalský a veruže to nebude ruka hore_noha v mori, jedine tak hlava v klávesnici. No o to viac sa teším na tieto už temer zabudnuté mozgovobunkové aerobiky a nové výzvy. Po lete strávenom v práci bude fajn vrátiť sa do školopovinnosti a sveta imaginárnych problémov a čísel. (Božemôj čo to píšem zachráňsaktomôžeš). A keby nebolo, všetky boľačky vylieči môj preplnený Lisabonský to coffee foursquare zoznam. #hriešnyzoznam




Fotil ma Cibiscuit.

You Might Also Like

13 comentários

  1. Držím palce na nový školský rok! :) outfit je krásny :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ti verím, že to opäť výborne zvládneš! Mňa čaká prvý rok na výške a som z toho taká, že čo? kde? ako? prečo som si vlastne vybrala takú ťažkú výšku? prečo som radšej nešla študovať niečo po slovensky? a také podobné obavy... Ale drž sa a teším sa na nejaké príspevky z Portugalska, aj keď viem, že tam budeš mať pilný program, ale ten hriešny zoznam musíš určite využiť v situáciách, kedy už jednoducho nebudeš vládať. Na týchto fotografiách vyzeráš dokonalo ♥ Nový foťák robí divy, že Cibiscuit?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prvý rok na výške je naj! ja budem mať v podstate tiež prvý rok na výške (zas), takže, užime si to! :D
      a ďakujeme za chvály! ♥

      Odstrániť
  3. gl ve škole!! uvidíš že to bude super :) já si zatim nemůžu stežovat :)) a děvče. ty fotky miluju

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj ďakujem, budem to potrebovať! :D
      a ďakujeme <3

      Odstrániť
  4. Závidim ti rozvrh aj ja chcem jeden. (meceminahlavu.)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. z Portugalska určite vytrieskaš čo najviac (a čo najlepšie ;) svedčí ti tooo

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krááásný šaty, článek, všechnoooo.....

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram