LISABON I. - Dni s prívlastkom prvé.

septembra 22, 2016

Zajtra to budú dva týždne čo mi moje zodraté päty omýva atlantický oceán a čo som sa nezmohla ani na bodku na blogu. Život tu plynie o hodinu pozadu, o čosi pomalšie a predsa rýchlejšie. Nikto sa nikam neponáhľa a predsa sú hodiny akosi tesnejšie. Asi ako Lisaboňské uličky. Prvé dni boli bezstarostné. Bez školy, administratívy, povinností. Ľahkosť bytia sa vznášala nad spoločnými raňajkami a piesok bezstarostných dní vytriasam z batohu na prednáškach ešte dodnes. To, že ma život chce niečo dôležité v nasledujúcich piatich mesiacoch naučiť som vedela už v momente prekvapenia, keď som sa dozvedela, že žijem so štyrmi chlapmi. Chlapcami, pardónček. A že ma učí, to by ste kukali. Zajtra to budú dva týždne čo som tu a dvadsaťtri rokov čo som na svete. Nie je to nádhera?

  Cage the Elephant - Cigarette Daydreams  



Pokračovanie nabudúce, adeus! Ak vás niečo zaujíma k budúcim témam, pýtajte sa!
LISABON II. - Ako bývam.
LISABON III. - Life is a beach!
LISABON IV. - ...


You Might Also Like

6 comentários

  1. páni, má to hodně zvláštní atmosféru, tohle místo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásne, nikdy by som si nebola pomyslela, že by ma to do Lisabonu nejako mohlo lákať :D ale vyzerá to tam ozaj veľmi pekne.
    Teším sa na ďalšie články. A je vidieť všade po instagrame a tak, že si to tam užívaš. Len tak ďalej!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mesto si hneď pripisujem do bucket listu, to je riadna nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá archtektúra je fakt fotogenická a krásne miesta. Užívaj! :)
    och, sa mi zacnelo...kedysi dávno som mala ísť na Erasmus do Porta ale v poslednej chvíli fakulta zmenila rozhodnutie a vybrali inú kočku, aby z každého odboru bolo zastúpenie. To bolo vtedy sklamanie, ale raz tam pôjdem sa pozrieť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. už teraz sa nemôžem dočkať na všetky posty, ktoré budeš 5 mesiacov dávať! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekné fotky aj článok. osobne ma také mesto ale akosi neláka

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram