White Stripes.

septembra 15, 2015

Smelý zas odišiel (domov na divoký západ) a ja som smútok zahnala novým rúžom (ktorý sa mi ani nehodí) a novými medzizubnými kefkami (lebo to je bohovský vynález). Tento (pretiahnutý predĺžený) víkend som mu okrem trošky Tatier (kde on ešte nebol a ja hej) ukázala aj tú reprezentatívnejšiu časť našich rozbombardovaných Košíc a síce Kasárne Kulturpark (ktoré odporúčam aj vám). Pochlipkávajúc limču a lungo v Pape i on uznal, že to tu nie je také stratené, čo by som označila ako malý krôčik pre ľudstvo, no obrovský skok pre Nitrančana (ak viete čo tým myslím #basic_východniarske_predsudky) no dnes ajtak vzal švestky, nasadol na Domicu a ja som smútok zahnala novým rúžom, ktorý sa mi ani nehodí.

The White Stripes - Seven Nation Army



  #ootd Tričko/tShirt: FrontRowShop ♠ Sukňa/Skirt ♣ Hodinky/Watch (DIY)   



Vy čím zaháňate smútky?

You Might Also Like

29 comentários

  1. Krásne ako vždy!:)
    Menšie smútky väčšinou jedlom, alebo sa nejak vybúrim, vykreatívním a tie väčšie radšej počkám kým prejdu, lebo by som bola ako slon :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ♥
      tak teraz si ma pobavila, inak ja to tiež tak riešim občas :D

      Odstrániť
  2. puntíky, proužky a Ty, všechno to tvoří takovou milou kombinaci! a krásná lokace na focení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čokoládou. a hudbou. a novou knihou. a si tu ľúbivá. a idem si pustiť seven nation army. do slúchadiel. a naplno!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja si pustím, aj keď som si pustila už stokrát dnes :D
      ďakujem : )

      Odstrániť
  4. Beautiful combination! The whole outfit is so adorable!

    www.fashionizein.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja smútky zaháňam nakupovaním somarín na ebayi!
    A sukeň je och!

    - Čuks.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dominika, odkial mas tie sandaly? Su super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ohjój mám ich už zo tri roky, asi z new yorkeru ale nie som si istá

      Odstrániť
  7. Jů, tohle kombinování proužků a puntíků je cool.
    Já smutky zaháním třeba seriálama, přijdu na jiný myšlenky a přehluším ty nešťastný pocity. Ale nepřipadá mi to úplně zdravý, takže poslední dobou se z toho snažím spíš třeba vypsat. Nebo vychodit.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja nikdy nepochopím ako zladíš všetko! A tá sukňa je proste proste super!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Naprosto perfektní kombo! ♥

    Suzy ( ˘ ³˘)♥
    THE KAWAII PLANET

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Prúžky a bodky dokopy s akcentom červenej sa mi veľmi páčia a tiež ich rada nosievam. Kasárne sú príjemné miesto (už tie rozkopance nech dokončia).
    Pobavilo ma to o rúži, ktorý sa ti nehodí - aký to je ?:) Smútky zaháňam prechádzkou, blogovaním, maľovaním a fotením... kávou a maškrtením, aj rúžmi ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako farbologička sama isto uznáš že Kate od Rimmelu odtieň 42 sa mi nehodí,ale dám mu ešte šancu :D
      ďakujem za pochvalku teda ♥ a smútky zaháňame podobne

      Odstrániť
  11. Smútok zaháňam zmrzlinou a čokoládou :D alebo potom nakupovaním nového oblečenia, ale poslednou dobou mám takú blbú náladu, takže sa krotím v oboch prípadoch, pretože by som bola ako guľa a totálne bez peňazí :D dúfam, že prídu lepšie časy! Inak krásny outfit, veľmi sa mi páči tričko :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  12. výborne napísané, fotky supiš a pesnička veľmi potešila! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mne príde ,že tieto dva vzory k sebe nejdú, ale vidím, že sa to dá v tvojom ouftite krásne vyvrátiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nikdy bych si pruhy a pintíky dohromady nevzala, ale koukám, že tyto dva kousky vypadají skvěle! A máš rozkošné botičky.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To je nádherná kombinace :) !!
    www.keityna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. úúúžasné fotky <3
    ja smútok zaháňam tradične slovensky, alkoholom :D , vietnamským jedlom, kávou a pásikmi. Pásiky sú život.
    Idem do Košíc som sa rozhodla.
    a kávopičský článok ti s raodsťou urobím

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ta sukně je úžasná! :) Nikdy by mě nenapadlo, že kombinace proužků a puntíků bude fungovat, ale sedí to k sobě hezky. Bez těch hezky barevných vlásků by to ale nebylo ono, akhle je to super. :) Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné na giveaway o filtrační konvici Brita se třemi náplněmi a dvě vstupenky na veletrh ForGastro & Hotel. :)
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Vzorované věci prakticky nenosím, vynechám-li ten leopardí, ale tohle míchání namísto ladění se mi líbí moc! Jsi krásná.

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram