ITALY II. - Cimitero Monumentale di Milano.

septembra 05, 2015

Tento minipidi vtáčikovský overal bude bystrému oku dlhodobého čitateľa isto povedomý. A ak nie s radosťou vám ho pripomeniem. Ležal mi v skrini asi rok lebo
a) je extrémne krátky
b) a škandalózny
no neposunula som ho ďalej lebo
c) sa mi strašne páči
d) vedela som, že raz príde jeho chvíľa
e) ak nepríde tak si ju urobím
f) už som hovorila že sa mi strašne páči?
V duchu hesla "dovolenka znesie veľa" v preklade "v zahraničí ťa ajtak nikto nepozná" som sa doňho v jeden milánsky sparný deň nasúkala a odvážne cupitala talianskymi uličkami. No veru poviem vám jedno, keby som so sebou nemala také nebezpečné chlapčisko ako je Smelý, neviem neviem či by som bola taká odvážna cestovateľka. Hlavne po tom, čo sme videli hlavnú stanicu Milano Čentrále o desiatej večer - nemožné sa stáva možným, kniha džunglí a podobne. Morálne ponaučenie pre dnešok  alebo aj staré rímske porekadlo teda znie - "Lastovičky na šatách ich dĺžku vôbec ale vôbec nezachránia, tak si pribaľ do kabelky chlapa alebo slzný plyn moja zlatá!" (A ajtak sa ich nevzdám!)






 Klobúk: H&M; Overal; Sandálka

You Might Also Like

12 comentários

  1. Prečo som tvoj blog neobjavila už skôr? :DD
    Vtipálko si.
    A to je vážne overal, lebo to vyzerá ako šaty :D

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som ťa tu ešte nevidela :D
      A je to fakt overal, zadnica je v bezpečí no nosila som "to" aj ako sukňu, to tiež celkom fungovalo :D

      Odstrániť
  2. Ten overal je opravdu hrozně hezký! :) Moc se mi na něm libí ty vlaštovky, každopádně nevím jestli bych si ho na sebe vzala a když už tak asi stejně jako ty na dovolenou, kdy bych si říkala "Nikdo mě tu nezná". :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo to práve aj mne sa na ňom páči to vtáctvo ale aj strih by bol super len kraaaatky, trošku ako po mladšej sestre ibaže ja som u nás tá mladšia :x

      Odstrániť
  3. Ten overal je naprosto úžasný, taky jsem si chtěla letos nějaký koupit, ale když já ve všech měla tak velký zadek! :( :D Každopádně tobě moc sluší, a na fotkách mi nepřijde zase až tak krátký. :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky ako vždy ! A tie šatičky sa mi veľmi páčia. Také super krátke na dovolenku :)please follow my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úplne úchvatne si to napísala, veľmi ma tvoj článok pobavil :D každopádne sa overalu nevzdávaj, je super - i keď dosť hriešny ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ooo podľa mňa je úžasný! A pokiaľ je to overál tak aj keď je krátky si myslím, žeby to malo byť aj tak okey, postavu na to máš tak nos aj tu!:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hah tak dík! :D ja len si niekedy niesom istá či sa mi to hodí k veku :X

      Odstrániť

Instagram