September.

septembra 03, 2015

- v preklade do jazyka vysokoškolského posledná šanca chytiť zameškané prázdniny za pačesy a vytrieskať z nich i poslednú kvapku pomyseľnej slobody
- mesiac byrokracie - istá smrť, to proste nechceš
- mesiac kedy mám narodky (!)
- mesiac kedy sa enormná kúpa ceruziek, zošitov, diárov a washi pások nepovažuje za psychickú poruchu nýbrž (milujem tieto české divné slová) nutnosť a priam psia povinnosť, už som spomínala, že september milujem?
- taký pondelok jesene
- návrat do kultúrneho života - nová divadelná a filharmonistická sezóna *yay*
- slivky, orechy, šípky
- mesiac, kedy sa skôr či neskôr ide do školy (nebojte, aj na psa mňa príde mráz škola)
No nie je super?




  #OOTD  
Šaty - jeden z tých dobrých lupov na Shein čo do materiálu i šitia // videli ste pred rokom
Králičie ponožky - detské F&F // v celej kráse v mojom ponožkovom poste
Boty - Oasap // videli ste v tajfúnovom príspevku
Kabelôčka - Babkine DIY
Okuliare - Choies // videli ste v tomto alebo tomto poste




Fotil - Cibiscuit


Ako vnímaš september Ty?

You Might Also Like

19 comentários

  1. milujem september. pre všetko čo si napísala a ešte všeličo iné. Vonku je teplo ale nie moc, všetci sa vracajú z cestovania... A slivky. A NÝBRŽ !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tyvole neverím, že mi zase ide komentovať tvoj blog. ( safari ma nemá rád ) yay
      :D

      Odstrániť
    2. safari považujem celkovo za taký útlocitný prehliadač, ale vitaj! :D
      presne toto som chcela s tým teplom ešte napísať dajako, že teplo ale neteplo,nýbrž som si spomenula ako som predvčerom horela vo vlaku a tak by som šla sama proti sebe asi :D

      Odstrániť
  2. Veru, nič nepoteší viac ako orechy a abonentka zadarmo :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. minulý rok som si chcela kúpiť zvýhodnenú abonentku ale potom som si rozmyslela, kedže som v januári odišla. a nikto si nechcel kúpiť somnou, samí kultúrni barbari :D

      Odstrániť
  3. Měsíc byrokracie - tak to máš sakra pravdu. Krásně zakomponovaná kabelka od babičky do outfitu.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. och, washi pásky u mňa fungujú po celý rok a stále rovnako intenzívne! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lichotilo by mi to keby som to iste nevidela na dalsich 5tich blogoch :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zbožňujem september! a pre nákup zošitov, diárov a podobných "prkotín" prekusnem aj to, že sa ide znova do školy :D
    máš krásne šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám september taktiež veľmi rada, neskoršie mesiace mi už tak nevyhovujú;D Ten outfit máš úplne rozkošný ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej toto, september je super a potom to ide do hája :D ale náhodou minulý rok bola podľa mňa výnimočne teplá jeseň takže super :)
      a ďaku!

      Odstrániť
  8. Milujem slivky alebo bojím sa ich jesť, lebo vždy tam natrafím na nejakého červíka :( :D A skvelý post a krásny outfit!
    Pozývam ťa na Giveaway o sérum na riasy Realash v hodnote 50€ TU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa tak desím čerešní, v slivke som ešte nenašla :D
      dikíčko!

      Odstrániť
  9. so in love with this look
    i love the dress <3 <3
    you have an amazing style

    www.chicpineapple.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na úvod upozorňujem, že sa bude jednať o citový výlev, trochu out of topic, ale niekde to musím napísať.
    Domina, to čo ty dávaš na svojom blogu ostane pre mňa navždy nepochopiteľné a neskutočne obdivuhodné- od úpravy fotiek a celkového dizajnu, nápaditých článkov napísaných štýlom tebe vlastným a neopakovateľným, o tvojej krásnej osobe a charizmatickej individualite nehovoriac. Pre mňa si ojedinelým zjavom v celej česko-slovenskej blogerskej spoločnosti a jedným z mála (čoskoro takmer jediným) blogom, na ktorý kliknem/nájdem si čas/nájdem si chuť/sa oplatí/ma baví/ whatever.
    Končím túto siahodlhú nič a všetko ne/hovoriacu rozpravu a porúčam sa až do odvolania!
    Besos

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bože Bernadetík, taký kompliment výživný na 7 riadky až mi slza ukápla do rannej (ehm 12.53) kávy, lebo to je tak mentálne povzbudzujúce, že všetko čo tu teraz píšem už viac nemá zmysel a tak to ukončím snáď len že ĎAKUJEM Ti Bé!!! ♥
      sama si charizma!
      D.

      Odstrániť

Instagram