Kybernetky mladice príhody a skúsenosti

novembra 30, 2014

Tí sčítanejší, prípadne slovenskou maturitou trestanejší možno.že.aj postrehli odkiaľ vietor v nadpise fúka. Tento názov som nezvolila len tak, halabala. Rozhodla som sa vám dnes predostrieť kúštik poznatkov, ktoré som nasyslila na prednáškach za posledný semester. Kedže štatistiky nepustia a žien v kybernetických vedách je sťa šafranu, logicky negujem, dedukujem a pochybujem, že medzi čitateľkami (okej, prípadnými troma čitateľmi) tohto pofidéerneho denníčka je viac ako 2,4% slečien geekov, ktorí sa zaoberajú čímsi z palety informačných technológií, i teda uznala som za vhodné, že posuniem ďalej malú trošku zo skúseností, paradoxov a postrehov. Samozrejme, veď ma už trochu poznáte, pripravte sa na tie najodvecnejšie slovné zvratky a iné.

- študujem odbor, kde slovné spojenie zapoj si svoju pamäť nadobúda celkom iné rozmery, pre mladú ženu priam obludné
- naučili ma tu, že počítač je jeden veľký blbec, ktorý vie povedať iba áno alebo nie, ale strašne rýchlo //to mnohé vysvetľuje
- useful fact: kráľovná v mravenisku má menší mozog ako ostatné mravce, aby sa nemusela príliš zamýšľať nad tým rozmnožovaním //oh koľko paralel s realitou
- morbídne okienko: život je všetko, čo môžete zabiť
- dva typy ľudí v našom odbore: kyberneti a umelí inteligenti
- kútik živej prírody: maličký komárik sa nikdy nestretne s mamou, pretože rodičovská generácia vymrie skôr ako sa vyliahnu deti (Tibor mi na to povedal, že not a single fuck was given komárikovi, ale však chudák, ja duša empatická poľutujem toto krvilačné stvorenie)
- perfekcionizmus: ak sa chyba (čohokoľvek) limitne neblíži k nule, hrozí nám upálenie na hranici a vylúčenie z vedeckej komory
- drogy, sex a rocknroll, fuzzy a umelá inteligencia: "fuzzy je kokaínom modernej vedy, takže poďme si trochu pošňupať"
- (maďar vysvetľuje): sirota = not(matka), not(otec)


 Námornícke tričko s collarom (link) - Oasap



 Obrovský obojstranný šál aka deka (link) - Oasap

 Baretka - ebay, no nedávno som objednávala bordovú z tadeto a musím povedať, že ma veľmi milo prekvapila kvalitou, nekúsavý materiál!

 Svetrík s foťákom (link) - Oasap

Nohavice (link) - Sheinside

Aktovka - Gate A 
Dirigentské sako - secondhand

 Kabát (link) - Oasap


Fotil: Tibor

A vy ako inak? Dnes vyhodnotím givku, tak večer kukajte fb.

You Might Also Like

18 comentários

  1. Komárik si svoju duševnú bolesť a frustráciu vybije na celej spoločnosti -_- teda samičky. Ale aj samčekovia minimálne zvukovo svojimi srdcervúcimi nárekmi -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V hlave som samozrejme rozvila túto divokú fantáziu aj z tohto pohľadu, no nechcela som zbytočne démonizovať :D

      Odstrániť
    2. Hej, toto by si vyžadovalo odborný náhľad zvieracieho psychológa :D

      Odstrániť
  2. zaujímavý outfit :) tá baretka to ozvláštňuje
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievča, ty si proste týpek <3
    Toť kompliment všetkcýh komplimentov k tvojej osob(nosti)e.
    Rúčky bozkávam a porúčam sa.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hned pri názve si vravím aaale joj!.. tomu však nasvedčuje, že som (kvôli maturite) sčítaná, ojojoj
    a krásny šál & nohavice ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa tomu názvu pôvodného diela stále čudovala, že prečo tak debilný slovosled, ale postupom času som si k tomu vytvorila istý druh obdivu a vyžívam sa v tej krkolomnosti :D
      a ďakujem :3

      Odstrániť
  5. so cute!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nikdy neotacaj potenciometer priliz rychlo - lebo pretecies

    OdpovedaťOdstrániť
  7. woohoo na vyhodnocení giveaway se těším :)
    A jinak focení v knihkupectví či kde je super nápad, hrozně se to k tobě hodí :)

    fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Už asi tak 3 týždne som ti chcela pochváliti nadpis a vždy mi to vyfučalo. I keď by sa mi páčilo aj to originálne znenie v štýle "Kiberňetki mlaďice príhodi a skúsenosťi" ale aj tak pobavilo a veľmo :D Ale študovať tú kiberňeťiku, to neni med lízať si myslím. To obdivujem, ja by som na to asi nemala nervy a ani mozgové bunky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. join into my blog. there is a translation button on my blog. I am following you. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram