Žena vs. technika.

novembra 13, 2014

Náročný ôsmy semestrálny týždeň v živote mladej kybernetky sa niesol v znamení zápočtov, jednotiek a núl, čítačov a časovačov, pulzne šírkovo modelovaného výstupu, evolučných algoritmov, semiautomatickej extrakcie znalostí z databáz a chí-kvadrátu (nič si z toho nerobte, to len ja si vždy pamätám tie najdesivejšie slovné spojenia). No o zachovanie harmónie v technike naštrbenom dievčenskom živote  sa postaralo hneď niekoľko zdrojov radosti. Z materializmu spomeniem napríklad nové prírastky, ktoré nakŕmili moju ponožkovú obsesiu a za najextravagantnejší kúsok (ako by maniačky povedali) dávam do slovnej pozornosti ponožky s tisíc a jednou líškou (bijú sa o infantilné prvenstvo s bambiovcami), na insta určite v blízkej dobe uvidíte. Zo zóny tepla pri srdiečku, i keď som sa nenechala presvedčiť na psychadelický kolotoč, s našou kyber.crew sme pošérovali trdelník, mojich najobľúbenejších kybernetov som obdarovala maličkosťou a následne pozorovala iskričky v očiach, no a na záver sme sa zašli pozrieť na krabíky, škrečky, zajačice a bodkované rybky. Infantilnosť a malé radosti na chvíľočku zatienili svet definícií a procesorov a tak je to správne. Dokonca moja najmilšia architektka je zajtra doma z Prahy a plánujeme povymetať druho.ručné obchody. Jajaaj harmónia chutí či ako sa to?














Šaty.pre.prerastenú.európanku.tričko | Dress.for.overgrown.european.girl.only.tshirt (link) - Oasap
Sukňa.stará.i.známa | Skirt.old.as.well.as.known (link) (recent post) - Sheinside
Kabelka | Bag - od sestry
Tichošľapky (nechcela som byť vulgárna, ale predčasom ma jeden chlapec naučil veľmi veľmi výstižné pomenovanie, do správy vám možno prezradím ak sa opýtate) | Silent.slippers (translation.lol, sometimes it is really hard to translate figments of my brain) - H&M 

Fotil - Cibiscuit


 Ešte som vám chcela ukázať rodinku mojich pseudokrokodílov. Čierna sestra mojej bielej krásavice (ktorú ste videli minule) rozhodne teda nie je čiernou ovcou krokodílicou mojej kabelkovej rodiny, ibažeby bola. A rozhodne nebola krokom vedľa. To sa však o bOOtičkách z triedy plazov povedať nedá. Prišli mi asi pred dvoma týždňami a tak nejako som prestrelila svoju veľkosť, takže som ich musela vypustiť nazad do voľnej prírody. No užaj ako som ich zverejnila na fb, našli si novú adoptívnu mamu. Takže rovnováha v prírode zachovaná.


 But stop, stop, don't close the tab, I wanna show you something. Black sister of my white beauty (you could seen her last time) and she definitely isn't black sheep of my handbags family, is she? Aaand it definitely wasn't the wrong choice. Unlike shoes, I have picked wrong size so I had to released them into the wild. But crocodiles find their adopt mommy and world is once again in harmony for a while.

Kabelka/Bag (link) - Sheinside | Botky/Boots - Romwe

You Might Also Like

26 comentários

  1. Nádherné vlasy :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja chcem takú košielku! Ten vzor je úžasný! :)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne dokonalá sukňa! :) a nové kúsky tiež :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zima ti nebola? Aj keď na druhej strane, vidím melóny a hneď mám leto (tak možno to aj ty tak máš). :D Ale tak či onak, je to krásnota, milota, čistota, teplota... No krásnnô :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kouzelna kosile a kabelka. A infantilni vzory na cemkoli, to je moje ♡ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá sukňa je nádherná! A mám presne taký istý foťák, už len doň kúpiť film a ide sa;D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Beautiful shirt I love the watermelon patterns!!!!!!!!!!!!! And your boots are are so sleek and pretty!


    恵美より ♥
    www.emi-doll.blogspot.jp

    JOIN MY GIVE AWAY: www.emi-doll.blogspot.co.uk/2014/11/463-moo-mooo-moooh-navy-blue-lace-polka.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvoje texty sú najnajnajnajbombastickejšie ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  9. supermilá blúza toto
    ale tá suknica, no nezáviď!
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. love your blog!
    Would you like to follow each other?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. i love watermelon! i think it's actually my favorite fruit! xx

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Teba sa tak dobre cita :) Topanky na poslednej fotky su famozne!

    Prid sa zapojit do giveaway o diar 2015 na mojom blogu :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  13. So cool! :)

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mám rovnaký foťák :) a úžasné!!! <3 nenormalne krasny blog.

    Oodla Ƹ̴Ӂ̴Ʒ


    OdpovedaťOdstrániť

Instagram