Lagrangeov interpolačný polynóm.

decembra 05, 2014

Môj aktuálny život in a nutshell:
stresujem, učím sa, ukľudňujem sa, robím enormné množstvo to-do listov, stresujem z nich, nostalgizujem, chodím na krátke limonádové medziučiace.pauzy do Foxfordu, učím sa, občas účinkujem, inokedy sa len pozerám, učím sa, robím hardcore zadanie z asembleru a potom zaspím hneď ako dôjdem domov z labu, stresujem že nestíham lebo som si dovolila spať, brunchujem, do toho občas s Cibiskitom fotíme ak sa zadarí, navštevujem kadejakých lekárov, učím sa, a do toho občas aj spím bez výčitiek. Presne deväť dní do vypuknutia skúšok. Dvadsaťosem dní do opustenia rodnej hrudy. Stresujem že mi vo Fínsku zamrznú nohy. Panikárim oprávnene, že budem dva dni fínsky homeless.  Ahjo, držte palec ak chcete, ja sa asi poskladám do rubikovej kocky zachvíľu, alebo to z toľkého učenia urobí moja hlava.

Ku obrazovej prílohe, narozdiel od minulého postu alá tisíc a jeden vzor dnes kípnem kalm a  predostriem jednoduchšiu verziu mňa. I can do it! Mojim zámerom bolo nechať vyniknúť cirkusantské ponožky, ktoré mi zaslala milá pani ponožková. Tieto, čo vidíte dole na fotkách sú moje favoritky no a jedny som už stihla venovať i Cibiskitovi, lebo však treba šíriť lásku a dobré ponožky navôkol, všakže. Inak tento nápad s ponožkovou krabičkou sa mi veľmi páči, preto som sa v tom mojom nulovom voľnom čase tak vyřádila na gifku. No už mlčím, nechte si chutnat!



Šál, no nemá ďaleko od deky (link) - Oasap
Kabát (link) - Romwe
Džegíny - Clockhouse
Aktovka - Gate
Ponožky - Socksinbox
Boty - Persunmall

Fotil - Tibor

You Might Also Like

33 comentários

  1. to gifovideo je bohovske! :O
    Drzim palce na skuskach a fandim ti vo finsku! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na môj vkus bolo v tomto článku príliš často spomenuté slovo "učím sa" :D bože fakt, ty už o chvíľu ideš erasmusovať! to znamená, že ten môj sa čoskoro končí :D neboj sa, Fínsko bude super! Budeš aj cestovať po príbuzných škandinávskych destináciách? Dáme kafčo? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ah Basha, aj na môj veru, ale skúšky nerobia rozdiely a tá KYB predsa len nie je taký odbor, čo otvorím 300 stranovú knihu deň pred a chill :D
      Aaa plánujem silno, i Dánsko, uvidím ako na tom budem finančne, ale aj keby som jesť nemala tak budem brázdiť škandináviu! :D

      Odstrániť
  3. Ten gif nemá chybu :-) o téhle stránce ponožek v krabičce jsem nikdy neslyšela, ale vypadá to dobře :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektne gifko,straaasne ma pobavilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hej, tak to gifko se povedlo, asi máš zlatou trpělivost:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš nádherný šál a tie ponožky sú nádherné :3 Môj priateľ mi vždy vraví, aby som sa zo všetkého toho stresu poskladala do rubikovej kocky, nevedela som, že to ešte niekto používa;D To gifko je milé ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Žeriem úplne tie ponožky a ešte viac ponožkovské gifko! ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Keď vidím tie fotky, tak sa nachádzaš vždy tam, kde ja deň pred tým :) Inač perfektný šál, hľadala som podobný, ale nič také som nenašla

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na animaci jsem nadšeně zírala jak dlouho :D Vážně super! A ta šála je naprosto perfektní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj ja sa pripojím ku chválospevom na gifko, pretože je fakt super! Máš toho riadne veľa, nezávidím. Môj najväčší problém je aktuálne oprava 3 z fyziky a o pár mesiacov prijímacie skúšky na sš. Och a ešte strašnesprostámatika. No stále sa to dá. Uži si Fínsko a držím palce nech nie si fínsky homeless

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Dominico, je to báječné!! Moc děkuji, Iva SocksInBox.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úžasný gif! :) A moc pěkné ponožky a šála :) Užij si Finsko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. great post, such cute socks. on the picture made me smile.. so adorable.
    your blog is very fashionable, I like it a lot
    take a look on my blog, maybe we can follow eachother! :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sala, ponozky, boty..TOP!

    www.curyinthecity.blogspot.com
    Fashion&Lifestyle PARIS

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To gifko je parádní! Já dnes měla ponožečky se Santou (dárek od přítele) a všichni na mě koukali jak na blázna :D Po tobě se nikdo neohlíží?

    www.fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Z finska sa nestresuj, nohy ti neumrznu urcite, co si pamatam spred 3 rokov na Helsinki, zima bola celkom mierna, dalo sa to :) Inak na to ubytovanie nemozes zriesit nejaky hostel aspon na tych par dni, viem ze jeden ma HOAS (uni firma co riesi ubytovanie studentov) v Helsinkach, sice ubytko bolo drahe co pamatam ale lepsie nez na zeleznicnej stanici. Popripade couchsurfing! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. An interesting blog!
    What about the exchange of observation? Maybe we will follow on GFC?

    If so, we observe and write me a comment on the blog.
    Leave a link to each other, and I will repay you!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Viem ako sa asi cítiť, tiež mám neskutočne veľa učenia a ide mi až hlava *BOOM* ... Inak ten gif je super :D dobre si to vymyslela.. :) ... a ta bunda čo máš na sebe je DOKONALÁ :-o ... páči sa mi tvoj štýl (:

    OdpovedaťOdstrániť
  19. to gifko je také zlatunké, že moja emócia by sa dala vyjadriť *pištím a slzí mi oko od rozkošnosti* keby nieje po polnoci, teraz mi len slzí oko, aj dve, je to ňuňu aj šál je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ta animace je fakt skvělá!! :D :))


    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/



    OdpovedaťOdstrániť
  21. krasne gifko, fotky tiez a do finska velmi drzim palce. vsetko zvladnes, neboj sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Vážně parádní blog ! a zpracování webu !

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram