Queen of the highway.

septembra 27, 2014

Pracovná morálka mi upadla hlboko pod bod mrazu alebo aj zaspať na dve cviká v priebehu prvého týždňa, to chce veľkú dávku únavy. Najmä ak to druhé začína o 10.50, no milovníkovi spánku/ ignorantovi budíkov nevysvetlíš. Rozhodla som sa teda urobiť zásadné zmeny v mojom malom fialovo-krémovom časopriestore a to znovu urobiť z mojej zloženej postele letisko/pristávaciu dráhu a tak ma to možno zláka aj do spánku v kresťanskejšej hodine ako o druhej ráno. Ktohovie. Poviem vám asi o týždeň, držte palce.

Z mojej nekonečne zásobarne pitných fotiek vyhrabávam nejaké pogrejpovské, aufit outfit ešte festivalovo naladený, gumáky nesmú chýbať! V ten deň dokonca neskôr lialo, takže príjemné sa stalo užitočným, čo viac? Ďalšou vecou, ktorú tu namne asi vídite prvý (možno posledný) krát sú legíny (avšak zadok ostáva v tomto ohoze v režime inkognito, mám predsa už nejaký ten vek). Vo všeobecnosti tento druh spodného prádla nosím na turistiky a behanie, no tieto zamatové sa mi zdali také neškodné ba priam až vhodné na prelomenie mojich hejtov voči tomuto bezbrannému slovenkami milovanému kúsku oblečenia. Čo vy a legíny? Milujete alebo prebodávate pohľadom slečny s vykúkajúcou zadnicou?


The Doors - Queen of the highway




















Klobúk // Hat (link) (rovnaký bordový predávam) - Oasap 
Prehoz // Coat (link) (videli ste napr. TU alebo TU) - Sheinside
Tričko // T-shirt - neviem skade
Legíny // Leggins (link) - Sheinside
Taška // Bag (videli ste TU) - Yesfor



Photos by Cibiscuit

You Might Also Like

27 comentários

  1. ooo, bože, na zjedenie (:
    a legíny tu nevyzerajú ako legíny, môôže byc!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Legíny nem, nosím ich iba ak niekam cestujem na dlhú vzdialenosť, ale tebe pristanú a veľmi sa mi páči ten kabátik alebo ako to mám nazvať;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. amazing post and amazing pictures!
    i really like your blog!...i'm your newest follower ;)


    http://instagram.com/donnangraves
    http://octobergraves.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přiznám se, že ani ty si ve mně neprobudila lásku k legínám. Myslím, že prostě patří do tělocvičny, na tu turistiku, na běhání, válení se doma, ale jako běžný oděv mi prostě nesedí.
    Zato ten trench s halenkou...ách!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na první pohled bych nepoznala, že jsou to legíny! :) Teď jsem si taky něco ve stylu legín pořídila, ale zadeček musí zůstat skrytý...nesnáším ty poloprůhledné zrůdnosti, které se nosí...navíc, když jde ještě vidět celý zadek a spodní prádlo...jinak tobě to moc sluší :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja leginy nosim maximalne doma, ale zas povedzme si ze ty mas skvelu postavu na ne a tieto uprimne ani nevyzeraju ako leginy. myslela som na prvy pohlad ze su to roztrhnute dziny :)
    palec hore

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zastávám názor, že leggins are not pants

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow tebe to ale pristane!! :O Originálny štýl, dobrá hudba a nádherné vlasy <3

    Chocolate Kiss

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Uplně skvělý look! Líbí se mi fakt všechno, moc ti to v něm sluší a super fotky k tomu! :)
    Style by Eliza.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Odkial su gumaky? presne take hladam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. leginy treba vediet nosit :) ja ich nosim - s vrstvou siloniek(papa do oci bijuca celulitida) a satami a len v zime (sluzia mi ako pancuchy, kedze obycajne pancuchy mi nestacia) :) myslim,ze leginam uskodili najme zenske, ktore sa proste nevedia same ohodnotit ( ano, tie kvietkovane nohavicky pod priesvitne cierne leginy asi nebudu to najlepsie rozhodnutie) , to iste s bokovkami, to iste s tzv. jeggins (ktore milujem,lebo kupit na mna normalne rifle je utrpenie a ja nerada trpim kvoli obleceniu).. proste je to o tom vediet sa uprimne zhodnotit a obliect tie nase nedostatky do veci padnucich :) PS#1: mozes slobodne leginy nosit, myslim,ze nikoho nepoburis,ani nezaplnis fotkami ceske modni peklo :) PS#2: kebyze toto bola len zaluba Sloveniek ci Cesiek, minule ma prekvapila jedna Svajciarka co ocividne doma zrkadlo nema - hej,to bola ta s kvietkovanymi nohavickami - tu fejkovu LV kabelku uz ani netreba spominat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja inac tiez nosim z nohavic IBA jeggins a raz za rok mozno normalne rifle a podla mna je to super alternativa, za mna napr. to ze tam nie su debilne vrecka a teda odpada tendencia pchat tam mobil alebo nepotrebnosti ale vacsia vyhoda je nie je ZIPS a mne osobne je problem zohnat nohavice co mi sedia na mojich nohach ala paličky, teda hlavne pri kotnikoch je to kriticke :D
      inac k tej svajciarke, to podla mna nebola svajciarka, to musela byt nejaka slovena zamaskovana :D či? :D

      Odstrániť
  12. "bezbranný slovenkami milovaný kúsok oblečenia" :D :D idem do kolien. haha , ja legíny iba na doma ak teda vôbec ale radšej nie. A určite niet nad kombináciu legíny do pol lýtok a k tomu riflová minisukňa…jedna z mojich najnepochopenejších kombinácií… ale tieto tvoje vyzerajú tutti-frutti!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aleeee :D :D
      *ja keď som mala 10 rokov som nosila čierne leginy po kolena a k tomu riflovu sukňu a vtedy som bola v tom modna ikona, taže pozor! ešteže som neblogovala :D

      Odstrániť
  13. Love your hat! So gorgeous

    http://the-newone.blogspot.nl
    INSTAGRAM — hellodashi

    OdpovedaťOdstrániť
  14. beautiful pictures!! you have an amazing blog! kisses!

    www.fashionizein.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. sekne ti to! a tyhle legíny náhodou vypadají dobře :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. You look amazing. Love your hair it is very beautiful

    http://rbfashionista.blogspot.ca/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ďakujem pekne slečny za milé slová! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty ponožtičky, jak z toho koukaj! CUTE!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram