Приморско IV.

septembra 14, 2014

Konečne som sa dostala i do sveta virtuálneho, tak som vám tu do blogového rybníčka vysypala toxický odpad plnú nálož fotiek, reku.že vykompenzujem si to nejako. A ako žijem? Nuž zimný semester mi už nepríjemne dýcha na krk, no ťažkú hlavu si z neho zatiaľ ešte nerobím, kedže rozvrh som si urobila vcelku luxusný (vrámci možností samozrejme). Zatiaľ to vyzerá na 4dňovú školu, čo viac?

Okrem toho, že zajtra hráme v SND v Bratislávke, chystám sa do nej aj 18.-19.9. takže ak náhodou niekto chcete niečo odomňa stadeto, prípadne kávu v šarmantnej spoločnosti Tibora a mojej hanblivej maličkosti, kľudne sa ozvite na niektorej z a.sociálnych sietí!

Z môjho pseudo.módeho pohľadu, dnes.nosím blogujem dva mužmi vyhejtované trendy a to plavky s vysokým pásom a šortky temer pod krk, no ťažkú hlavu si z toho nerobím, ja to mám takto rada a  aspoň je mamka happy, že som opticky pribratá keď už fyzicky nie. Čo vy a asexuálne trendy?












































Klobúk (bohužiaľ už rest in bulharsko) - H&M
Bambi plavky (link) - Romwe
Šorky (link) (videli ste tu) - Sheinside
Okuliare - Giantvintage
Ruksak (link) (je to láska) - Tomtop

You Might Also Like

24 comentários

  1. Plavky sú najkrajšie aké som kedy videla!!! :)) Úžasné fotky a články "eňo ňuňo" :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty fotky prostě nemají chybu! :O franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podľa mňa to nie je asexualne a určite nie som sama, nikdy nevyhovieš všetkím! a ja by som rada v bratiske skočila na kavu/čaj/kakavo :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mne vysoky pas tiež pride vačšinou viac sexualny ako asexualny, ale tak ako vravíš, každému sa niečo iné páči :)
      potom som zvedavá kam nás zavedieš!^^

      Odstrániť
  4. To jsou zase nádherný fotky. ♥♥ a ty světýlka v pozadí mám nejradši

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dominika lubim ja velmi tento Tvoj blog, je mileny a prirodzeny ziadne posty plne akoze "nenapadnej" reklamy na nejakeho sponzora tak dufam ze Ti to dlho vydrzi v tomto duchu:) a plavky su super! aby som nezabudla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ou tak dakujem, ja praveze obcas vaham ci toho nie je vela,ale snazim sa redukovat no..ale dakujem, uprimne ma to potesilo :)

      Odstrániť
  6. cute plavky a skvelé fotky, na predposlednej si najsamkrajšia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Šortky s vysokým pásom sú podľa mňa sexy! :) A zlatá si v Bambi plavkách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne fotky. Chýba mi more, pláž a slnko!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie plavky sú také chutné ! :) Krásne fotografie ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. - mnam ! asi jsem se prave zamilovala .)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jak ráda bych zašla na kávu s tebou a Tiborem (je trochu moje secret crush), ale Bratislava je trochu jinde než jižní Morava, a tak.
    Jo a věci s vysokým pasem miluji!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hih, no ešte budeme v Budapešti,ale to už je asi totálne mimo :D
      a ja tiež!

      Odstrániť
  12. Tie bambi plavky úplne zbožňujem, láska na prvý pohľad!
    http://feelikeunicorn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tie plavky su naozaj uplne brutalne...svetove :)

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásné fotky :)

    michaeela-b.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Excellent !!!
    Take part in the giveaway on my blog !!
    You have everything to win ansy ...;)

    http://defishencia.blogspot.ru/2014/09/oasap-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  16. hi dear, your bikini is very cool i never saw something like this...
    i'm a new follower(colorblock) follow me back if you want
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram