Čo fejzbuk dal!

októbra 15, 2012

Aby vám niečo neušlo keď nelajkujete  na fejzbuku tak to zhrniem!

Teda čo vám zatiaľ ušlo?
To, že som sa fotila na tablo a Vrabčiak bol pri tom!


To, že som sa poctivo učila MATEMATIKU!


To, že som asi druhý krát v živote navštívila F&F a keď som ho teda v predtým videla v Prahe ako samostatný butik a u nás ako súzvuk regálov a vešiakov v TESCU bolo mi zvláštne. :D


To, že som navštívila stenu Džona Lenon & môj turistický pražský odev.

To, že sme sa dostali aj na takéto malebné miestečko! No ahaho aká sladká veta. :D


To, že krúžok bol s nami pri mori!


To, že som vám sľubovala fotky, ktoré som nikdy neuverejnila! :D

  Tak ak nechcete premeškať takéto extrémne dôležité životné udalosti, tak viete čo máte robiť! :D


You Might Also Like

7 comentários

Instagram