Som ten človek, čo...

januára 28, 2018

Na najpopulárnejšej sociálnej sieti sa nám vyskytol taký nešvar, mexická vlna intimity, 5 faktov, ktoré o mne, o nej, o ňom neviete. Kedže v mojej povahe je pravidelné emitovanie podivínstiev priam zakódované (a preto už dávno všetci vedia, že som nášmu psovi v detsve dala celú čokoládu Deva), úplne chápem, prečo má táto reťazovka taký úžasný dosah aj napriek tomu, že iba možno polovica ľudu to miluje a druhá polovica napíše, že reťazovky neznáša, ale aj tak vám povie svojích päť. Prečo? 

Ako Stefan Sagmeister v jednej zo svojich kníh hovorí
"Everybody who tells the truth is interesting."
A nás stále bavia cudzie životy a pravdy. Takúto odvážnu generalizáciu som vrhla do hlbín internetu, samozrejme vidím len do hlavy svojej a isto sa nájde aj človek, ktorého nezaujíma nikto iný okrem neho samého, no podľa počtu faktov, ktoré som už na instastories prečítala o náhodných ľuďoch - asi tak 1525, súdim, že dačo na tom bude.  Kedže máme len ten svoj jeden život a obmedzený počet rozhodnutí a ich následkov, je zaujímavé dočítať sa podivnosti iných. Preto aj veľký hejter reťazoviek o sebe napíše, no predtým nám všetkým dá vedieť, že to vlastne neznáša. 

A kedže mňa baví všímať si na sebe všeliaké deviácie od normálu, poviem vám aký som človek. (Popravde, tento článok som mala rozpísaný ešte pred reťazovkou a prišiel mi veľmi vhod. Sú to také veci, ktoré som si za poslednú dobu na sebe uvedomila, že cink.)



Som ten človek, čo si číta písomnú informáciu pre používateľov pri liekoch nech už je akokoľvek dlhá, niekedy mám chuť si to dať aj na goodreads, musím byť proste furt pripravená na všetky príznaky.

Som ten človek, čo má rád tú pasáž v úvode v kine, keď idú trailery. Vo všeobecnosti mám rada trailery, asi to súvisí aj s tým, že dávnejšie som ich po nociach pozerávala priam závodne, vôbec ma neobťažujú a som rada, že sa dozviem aké nové filmy vyšli.

 

Som ten človek, čo si všíma neskutočne detaily na ľuďoch a situáciách, odchýlky v tónoch reči a pohyby či gestá, ktoré prezrádzajú celý príbeh či náladu, no málokedy to priznám, iba veľmi blízkym osobám. Vždy ma dojme, ak si niekto všimne že som si všimla.


  #ootd   sveter - bershka, džíny - levi's (thrifted), ponožky - socksinbox, boty - primark, kabát - Bee-Q Club Scandinavia (thrifted)

Som ten človek, čo obsesívne vyberá všetky jadierka z paprík, ale to už sa časom zlepšuje, neviem, možno mám kdesi v hlave zakorené, že ak zjem jadierko od papriky vyrastie mi v bruchu kríček.

 
foto Dominik

Som ten človek, čo sa javí ako introvertná duša no pravda je taká, že keď sa pred niekým celkom otvorím, som dosť blázonka a stáva sa mi, že to moje bláznovstvo otvára v ľuďoch nejaké ich zamknuté bláznovské komnaty, lebo inak si to neviem vysvetliť.


A čo ty, ty si aký človek? Zapojil si sa do davovej psychózy? Ak nie, kľudne napíš mne tuto.


You Might Also Like

0 comentários

Instagram