LISABON VIII. - Martim Moniz

apríla 11, 2017

V portugalsku už vládne Páscoa, v preklade Veľkonočky, alebo teda aspoň naša uni sa rozhodla, že tento sviatok si zasluhuje minimálne týždeň voľna a tak dovolenkujem. Mentálne ani moc nie, sužuje ma pocit, že o mesiac musím podať výkon na teste z portugalskej probabilidade & estatística, čo je vskutku neľahká úloha, keď polovici zadania nerozumiete z jazykových dôvodov. Ale ja som sa nikdy nevzdávala, bolo horšie, tak držte palce. Inak tu už máme strašne teplo [na súši], predvčerom som sa namočila v oceáne, akože prvý krát za tento rok tak úplne opravdicky, nie len ako vznešená pani na brehu, fŕkajúc na seba bezpredmetné kvapky, ale že divočina, vlny a všetko. Lisabonský život má svoje výhody, to nie že nie.


  Alt-J - 353  
  #ootd  
Choker - Bershka
Tričko - toto ajtak nikoho nezaujíma
Jeansy - videli ste v tomto poste - shein
Vangogh na taške - okej, vymenila som svoju závislosť na Frida za Vincenta - Ironic Lisbon

  Foto  
Joana

You Might Also Like

8 comentários

  1. nádherné fotky, nádherná ty :) test určite zvládneš!

    Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem hah! ♥
      už sa aj pripravujem, radšej mesiac dopredu na toto šialenstvo :D

      Odstrániť
  2. Hi Awesome post and outfit :)
    Would you like to follow each other via GFC FB Twitter G+ and Instagram?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog
    ♥ ♥ ♥ Facebook
    ♥ ♥ Twitter
    ♥ Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oh joj stašne dobré fotky! farby! juj!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nice style of Sunglasses is this that she had wear in this Article.cartincoupon.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I loved your haircut dear..
    Looking cute.. Please see Cartincoupon.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úplne intergalaktická si na týchto fotkách ♥ :) veľmi sa mi páči, ako rokmi, čo ťa followujem, zrie Tvoj štýl, nielen v odievaní, ale aj čo sa týka celkovej vizáže, textov a prezentácie na sociálnych sieťach. som veľmi zvedavá, ako budeš ďalej napredovať a držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super blog! Jsem rada, ze jsem na neho narazila! Zvlast kdyz v zari chystame se do Lisabonu mam tu inspiraci )

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram