LISABON IX. - Village Underground.

apríla 20, 2017

Lisabon je nový Lisabon a tak je. Človek by ani neveril, že som tu ani nikdy nechcela ísť. Ako nie že nikdy, ale vôbec to nebola moja erasmácka destinácia číslo 1, však niektorí viete, moje srdco horelo pre Budapešť. No ocitla som sa tu a s nulovými očakávaniami a znalosťami o Lisabone žijem svoj portugalský disko indiepříbeh, vďaka superfixe [to je akože kúl po portugalsky] amigom objavujem tajné zákutia a ani sa nestačím diviť, akým smerom sa môj život uberá a akého človeka tu zo mňa tento atlantický vzduch formuje.


  The Doors - Light my fire   

  #ootd  
Choker - Bershka
Tričko - lefties
Sukňa - raz mi ju dala Shoshana, od vtedy ju vláčim po svete, naj vec // H&M
Boty - Aldo Taborri // videli ste v tomto poste na farmársku nôtu
Taška - Ironic Lisbon

  foto  
Joana

You Might Also Like

13 comentários

  1. Tieto fotky sú raj pre moju estetickú dušu. A tá posledná hlavne, krásne krásna.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ono je občas super právě nemít žádný očekávání.
    Fotky máš skvělý! Poobroukávala jsem si Light my fire a najednou boom exploze máš to tady.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvoj blog je ako jedna veľká knižka, ktorú jednoducho každý musí poznať. Milujem tvoje fotky. Prekrásny článok

    MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Posledníííí fotka! ♥ oh, simple but... ♥♥♥
    Lissbon mojí vysněnou erasmus destinací taky není, ale rozhodně je mojí vysněnou cestovatelskou a fotografickou destinací. božííí

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aaaa <3 vyzeráš mega happy a ja som happy keď sa pozerám na také supr fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné fotky :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty boty a ta sukně ach <3 Rodiče pojedou do Lisabonu o prázdninách, strašně jim to závidim tyjo.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Domi, super okuliare nechceš vyskúšať aj nejaké od nás http://www.letnyhit.sk/slnecne-okuliare/okuliare-lenonky :)

    Tomáš, www.letnyhit.sk, info@letnyhit.sk

    Tešíme sa! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekný prispevok. ☺ Budem ťa určite sledovať. Budem rada ak ty mňa tiež.😉
    http://jullietblog05.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram