VIDEO - Azory.

januára 25, 2017

Azory. Súostrovie na polceste do New Yorku, v strede ničoho. My sme sa v novembri ocitli na hlavnom z ostrovov - São Miguel a tuto vám predostieram moje impresie. Lebo Azory si bárskde človek vygoogli, ale takto som ich videla ja. Magično, kde na vrcholku hory počuješ svoj dych a kde sa tráva tak trochu inak zelená. Pomiešané spomienky a vizuálne fragmenty, ako by to už ani nebola pravda. Lebo už len to ti po výlete ostane kdesi v podvedomí. Naozaj sme tam boli, alebo to bol iba daydreaming?


Hudba: Radiohead - Daydreaming

You Might Also Like

7 comentários

  1. Ja toto nikdy nepochopím :O Toto vyzerá ako nejaký útržok z celovečerného filmu / dokumentu, teraz si ma úplne navnadila a ja chcem vidieť viac! Ako to robíš? Nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Přesně to si vždycky říkám a nechápu! :-O A Domi, můžu se jen tak ze zvědavosti zeptat, v jakém programu edituješ videa? Premiere?

      Odstrániť
  2. Jeeej, to je ozajsky nádherné! Tiež rozmýšľam, že sa tam vyberiem začiatkom leta na výlet, vyzerá to magične, aj video má super atmo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nadhera! Ako miesto, tak aj spracovane video :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásný, úplně mě to namotivovalo na výlet <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wau tak toto je prekrásne! Tie zábery !! Príroda!! Klobúk dole. Kde si to strihala alebo upravovala ?:3
    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram