Mnoho kriku pre nič.

mája 15, 2016

Aby sa moje dni celkom nezliali do jedného veľkého textového editoru a vývojového prostredia v jednom, a taktiež pre zachovanie duševnej rovnováhy, naordinovala som si povinnú limču či minule i návštevu kina (tá bola povinná skôr z hľadiska, že lístky čo som vyhrala u bonami pred sto rokmi končili záruku o dva dni). Zatiaľ čo limča bola fajn, film za veľa nestál a za Noc v New Yorku alebo teda za Before We Go vám rozhodne neodporúčam mínať drahocenný čas, ale tak čo už, nie každý deň je nedeľa a nie každý film stojí za hriech. Paradoxne, dnes nedeľa je (statingovanie the obvious ma naučila bakalárka), jedna z tých, čo by ste najradšej robili celý deň toto, no realita je iná. Prakticky celý tento tambler vyjadruje priebeh zrodu bakalárky alebo inými slovami - keď sa váš mozog zvíja v pôrodných kontrakciách. Niekoľko dní. Aspoňžesi mám kde vyliať svoju prepotenú dušu, všakže. Inak foto_príloha bola nafotená užanineviemkedy, asi tak pred 475 rokmi keď som vytiahla moje vápenné nohy prvý krát v tomto roku na prechádzku, nonšalantne splývala s budovou a chýbajúci pigment nahrádzala tisíc a jeden vzorom.






  foto_Cibiscuit  

You Might Also Like

13 comentários

  1. ty vieš písať tak,že človek sa pri čítaní prichytí ako sa priblbo usmieva, haha :D
    a tie sukne sa mi začínajú čím dalej,tým viac pačit a tebe to fakt sekne, o tom niet pochýb :)

    http://andrea-de-blog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vždy ma (a môj mozog) poteší, keď to niekto takto vníma a dá mi o tom aj vedieť! díky ti za to slečna! :D
      no gombičkové sukne ovládli svet : ) a ďakujem!

      Odstrániť
  2. Moc hezký retro outfit.. Líbí se mi, jak jsi zkombinovala tenisky s elegantními kousky :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten film som videla už tak pred pol rokom na nete a súhlasím veruže euráče by som zaňho nevyhadzovala. Sako je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hejže :D
      sako je mamkin sekáčový úlovok ♥ ďaku

      Odstrániť
  4. teeeda takáto kombinácia by ma nenapadla a vyzerá to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeej to je tá super sukňa!
    a inak prajem pevné nervy a ten tumblr je fakt superský :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekné fotky! :) Sukňa je veľmi zaujímavá :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach to písanie bakalárky, ešte, že to máme za sebou :). Skvelé fotky, len mne sa k tomu nepáčia tenisky, oxfordky by boli top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hi! Beautiful post))
    Do you want to follow each other on GFC?
    Let me know and I will follow back))

    http://www.alinatheone.ru

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram