Art overloaded.

mája 08, 2016

Danubiana bola mojím jednoznačným must-see, kedže som zastávala názor, že je to strop toho, čo sa dá v modernom umení vidieť v Bratiske.(Asi aj celkovo na rodnej hrude celej) Moje túžby a očakávania sa len potvrdili a naplnili, keby sme mali takú Danubianu Hornadianu aj za Košicami, určite by som tam strávila nejednu sobotu. Celé to na mňa pôsobilo až neslovensky (trochu mi to pripomínalo atmosférou štokholmské moderna museet) a veľmi upokojujúco. Spoločnosť nám robila Kvetina, čo vzišlo z celkom nezáväznej konverzácie deň pred v Urbančomsi, že reku ani ona nebola ešte, tak poďme. Avšak stráviť deň s dvoma fotonadšencami a ašpirantmi na art. tituly, to nie je len tak vážení, počet hľadáčikov predčil počet dostupných očí a miestami to muselo vyzerať veľmi zvláštne - štatút fotoaparátom štvanej zveri si vyskúšal asi každý zo svätej trojice, neminulo to ani mňa a Biskita, no ani Kvet! Súhrnom obrážtekov odomňa vás nasýtim teraz a video dostrihám snáď v najbližších dňoch, na to sa obzvlášť teším!



Viac Kvetiny na mojom wannabefoto tambléri.

Danubianské bistro prekvapilo priestormi, celé dobre!


Kvetina nám urobila umeleckú exkurziu okrem Danubiany aj na VŠVÚ a dvaja fotografkovia si šantili so svetlami a hľadáčikmi.

Fotografko fotí fotografku a ja fotím fotografkov, sa to zamotalo. Druhá fotka je ale môj počin, na obyč telefón, čo dokazuje (teda aspoň si myslím, že dokazuje, mne sa celkom ľúbi), že netreba mať drahé mašiny (akože aj ten telefón je vcelku nelacná záležitosť ale!) najdrahšie mašiny na fajné fotky, či ako sa to hovorí...


  #ootd:  
Moja cestovateľská garderóba bola veľmi poskromná, i preto mi prišiel vhod ulovený sveter z No_se_né_ho, ktorý perfektne matchol moju obľúbenú gombičkovú suknicu. Čo k tomu absolútne nepasuje sú boty, no s Cibiskitom sme sa zhodli, že tak nepasujú až pasujú, takže vybavené. Dodali kažuálnej nudnosti ten správny balanc a tak to má byť.



Dúfam, že som vám týmto postom aspoň trochu vniesla farieb do dňa a že sa možnožeaj pozdvihne návštevnosť zapotrošenej Danubiane, lebo ako som si všimla po asociálnych sieťach, moje bezúhonné propagátorstvo kultúrnych svätostánkov a neznámych výstav má svoj dosah, čo ma samozrejme teší. Milujte sa a množte sa skultúrňujte sa!

You Might Also Like

23 comentários

  1. Jo, jo, tam chci! Popravdě (a fakt se stydím) jsem o tomhle muzeu v životě neslyšela a fakt koukám, jak je architektonicky zajímavé (strašně se mi líbí to zasazení do krajiny). ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej presne ako si napísala, krásne zasadené do krajiny a hoc je lokalita kúsok odveci, keby bola inde už by tam nebolo také atmo čo dotvára práve to jazero :) a super, že sa mi podarilo spropagovať niečo tak super! :D

      Odstrániť
  2. Skvelý post! Už dlho plánujem návštevu Danubiany, tak dúfam, že čoskoro! :) A tie boty sa k tomu vážne nehodia až hodia! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neváhaj, teraz tam majú dajakú novú expozíciu aj, my sme ju bohužiaľ nevideli lebo akurát ju osadzovali, no práve vďaka tomu sme mali paradoxne extranízke vstupné :D
      a vďaka za pochopenie! :D

      Odstrániť
  3. Wau prekrásne fotky! :) Normálne z tých fotiek v múzeu vyžaruje umenie! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni! O.o tohle je na Slovensku?! Vážně to tak vůbec nevypadá, taky jsem si vybavila spíš nějaké severnější oblasti, jak píšeš :) Tyhle tvoje články jsou perfektní, budu si ta místa muset sepsat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hejže! ale áno, neďaleko od hlavného mesta, určite na to mrkni keď máš cestu okolo Bratislavy : )

      Odstrániť
  5. Skvelé fotky, Danubiana je super, ty si tiež a okrem toho posledná fotka ma nesmierne potešila lebo si sa odfotila s časťou mojej minulej semestrálky (robila som projekt s velrybkami) : D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dikíčko!
      ale to akože fakt? :D

      Odstrániť
    2. trošku dosť neskoro odpovedám, ale naozaj, mali sme tému "migrácia" a bol to projekt, s ktorým som bola zatial najviac spoko: D (aj preto lebo som mohla na stenu namaľovať veľrybí chvost v skoroživotnej veľkosti,yay!) takže dankešn za také malé nostalgické potešeníčko : D

      Odstrániť
  6. Fakt krásne miesto, ani sa mi nechce veriť že to je na Slovensku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V Danubiane som bola raz a to pred veľa rokmi a ako pozerám na tvoje fotky, parádne to tam zmenili! Teraz tam úplne chcem ísť, hlavne keď už je také krásne počasie :) je to tam fakt krásne. len škoda, že je to tak trocha od ruky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práve to že je tak trochu od ruky tomu dodáva tú celkovú atmosféru, keby to bolo v centre už by to podľa mňa nebolo ono :)

      Odstrániť
  8. Domi fotky sú nádherné!!! Ja v Bratislave žijem, okolo Danubiany som šla bicyklom snáď 100x, no ešte som tam nikdy nebola. A ZMENÍM TO!!! :))) P.S. A tá fotka na linku kde si s Tiborom z profilu je tak neuveriteľne krásna, že hotovo! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak to by si mala hneď zmeniť! :D ja kebyže tam žijem, som tam varenápečená :D
      a ďaku <3

      Odstrániť
  9. Pre mňa si nonstop inspiration #1 a inak tuto pripomínaš tú Vilmu aleboakosavlastnevolá zo Scooby Doo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D dík! inač už aj sebe pripomínam, ale mi to došlo až po prečítaní tvojho komentu :D

      Odstrániť
  10. ta galerie vypadá super, ani jsem o ní nikdy neslyšela.. a ta předposlední fotka top top!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veruže je super! ja ľutujem že som nebola skôr, bolo tam už veľa zaujímavých vecí, aj švankmajerove psychadélie a to by som si teda pozrela :P

      Odstrániť

Instagram