One thesis page a day, keeps doctor away.

apríla 11, 2016

Žiaden čas nebeží tak rýchlo ako ten, ktorý zostáva do odovzdania bakalárskej práce. Na jednej strane dobre, bude to rýchlo za_mnou, na druhej strane zle - slovo nestíham nadobúda vcelku dekadentné rozmery. Ale zas len trochu preháňam a dramatizujem, pozorný čitateľ si z toho už ani nič nerobí, dráma je moje stredné meno. I keď som sa tak nad tým minule zadumala, mňa to v podstate aj baví, trápiť svoju kapustnú hlávku zložitými informáciami a prapodivnými algoritmami, kebyženie asi neštudujem taký psychadelický odbor akým je kybernetika. A možnože som iba mentálna selfmasochistka. Každopádne, moja prítomnosť v tomto textovom editore v týchto nehostinných časoch je neklamným znakom toho, že som napísala ďalšiu stranu (bez obrázkov!) a že sa takto skromne odmeňujem. Paradoxne ďalším vyťukávaním do klávesnice, z blata do kaluže, z editoru do editoru. Koľko málo stačí ku štastiu zúfalej pisateľke bakalárky...



  Foto: Cibiscuit  

K fotke vyššie dodám len jediné - #noregrets, alebo aj keď si radšej oblepíš celú nohu ako by si si nemal vziať nové boty. A potom sa ti prísediaci kybernet smeje.



  Dnes nosím  
Moje prvé zvieratko! Až donedávna som bola asi posledná žena na Slovensku (aspoň podľa štatistík nemenovaného stylistu nemenovanej nákupnej relácie), ktorej osobná zoologická garderóba hlásala číslo nula. No všakovaké veci sa dejú v živote kybernetky, i pár leopardov sa ocitol v mojom botníku. Vyslúžili si prívlastky ako 'nebezpečné boty' no i páru komplimentov, hlavne je to niečo, čo bolo dlhú dobu nezlúčiteľné s mojou osobou, no momentálne ma veľmi bavia práve v takejto kombinácii. S mojím naj sekáčovým úlovkom - košeľou zo školskej uniformy (ktorá mi robí spoločnosť už nejaký ten rôčik a ktorú ste mohli vidieť už v temnejšej kombinácii tuto) a bielymi nohavicami pôvodu neznámeho, ktoré čakali dlhodlho na svoju svetlú chvíľku. Ak sa obzeráte po bielych gatiach, v slovenských vodách internetových som našla jedny na otto (aj keď pôvodne som sa k nim dostala cez ich tmavomodrú variantu, ktorá ma vytrhla z skrolovacej letargie) a ak sa nebojíte rozbúrených vĺn a benevolentných veľkostí zahraničných eshopov, kopec bielych je na shein. Tam sa však často stáva, že nohavky sú veľkosťami robené skôr pre bábiky ako pre ľud. No a moju kabelu z fínskeho sekáča už ani ospevovať nejdem, to je láska navekyvekov a často sa zamýšľam, aký príbeh žila než som si ju ulovila ja...



A vy máte aký vzťah ku zvieratkám na oblečení?

You Might Also Like

20 comentários

  1. Čo to, čo to vidím? Toľko úsmevu v jednom článku hlása veľké nebezpečenstvo alebo žeby spokojnú Doms?:)

    S bakalárkou držím prsty, prokrastinácie poznám veľmi dobre, našťastie ešte pri nižších leveloch typu písomka, či test, bakalárka, to už je našťastie mimo mňa:D

    Veru, že by som takéto botičky v tvojom šatníku nebola očakávala, no v celej tejto kombinácií mi absolútne nevadia. No a ta blúzka, och brala by som ju!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh, dobrá herečka som, lebo vnútri to vrie, štyri knihy nepokoja :D

      veď aj teba raz dostihne bakalársky údel, teda ak chceš ísť na výšku, no a potom uvidíš čo je to prokrastinácia! :D

      a blúzka naj náhodný sekáčový úlovok, botičky by som ani ja u seba neočakávala ale treba sa niekedy vystreliť zo zóny komfortu do leopardieho vesmíru :3

      Odstrániť
  2. Verím ti, že máš toho teraz veľa a ja sa vôbec neteším na výšku.. :( ale držím ti palce! Tneto outfit sa ti naozaj vydaril, máš krásne biele nohavice, ktoré by som si v šatníku vedela predstaviť aj ja :) Veľmi pekný článok!Budem veľmi rada ak poblúdiš aj na môj blog:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ať to s bakalářkou dobře dopadne! :)

    Jinak moc hezký outfit, za sebe musím říct, že leopardům jsem pořád na chuť nepřišla, i když jeden kousek by se u mě ve skříni našel. Nechávám ho pro případ, že třeba jeho správný čas jednou přijde... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem!
      no ja si myslím, že rozširovať svoju zoo nebudem,ale jeden leopard ešte nikoho nezabil, treba byť otvorený všetkému :D

      Odstrániť
  4. Nech sa ti bakalárka podarí ! :) Ja sa väčšinou vždy stresujem takisto kvôli sprostostiam :D A musím sa priznať, že tigrované topánočky sa mi veľmi páčia a to ja za takéto vzory moc nie som :D
    NEW POST : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež nie som za zvery v šatníku (môj počet = 0)ale na takých malých plochách ako topánky alebo opasok sa mi aj páčia. Držím päste s bakalárkou, nech to úspešne dokončíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa páčia presne takto, že nič iné s nimi nesúvisí, bez nich by to bolo asi také obyč a takto sa mi to ľúbi, ale neplánujem svoju zbierku rozširovať, takto stačí. :D
      a ďakujem, budem tie päste potrebovať isto!

      Odstrániť
  6. S bakalářkou držím palce! Já moc zvířecí motivy nemusím, ke mě to prostě nejde. Nicméně ty vypadáš skvěle! Outfit je moc hezký!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc krásné fotky a já prostě miluju miluju miluju tvoje vlasy!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee tak ďakujem! ja s nimi občas bojujem, je ťahšie donútiť ich vyzerať dobre, s dlhými to bolo menej obtiažne :D

      Odstrániť
  8. Moc ti to sluší, jsi krásná, určitě si tvůj blog dávám do "hvězdičkovských" a nejsem zde naposled! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. toto sú tak krásne fotky, aj outfit, aj ty úplne superko vyzeráš! :) a ja sa priznávam, nemám doma vôbec nič zvieracie. a asi som ani nikdy nemala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělý outfit, přesně můj styl - ležérní, ale přitom stylové :) btw máš moc hezký design
    www.andie-chambers.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram