Airbnbíčko v Bratislave?

apríla 13, 2016

O vychýrenej službe Airbnb [érbíenbí] som vám tu achkala už neraz, no nedá mi nepozastaviť sa ani nad naším Bratislavským ubytkom. Už som videla čo to, naposledy v Budapešti to skončilo fiaskom, lebo vyberal chlap Cibiscuit (nechcem znieť overferministicky, no je to tak). Pre náš predĺžený víkend ešte kedysi pred mesiacom ostal výber na mne a môžem s kľudom angličana prehlásiť, že toto bolo najkrajšie ubytko, v ktorom som cez airbnb bola. Všetko prebehlo super, byt vyzeral naživo tak ako na obrázkoch, naša milá teta hostiteľka nás čakala v dohodnutý čas v byte a dokonca nám prichystala pečivo a čosi do chladničky, také maličkosť a predsa to zanechá obrovský dojem. Byt a prístup bol totálnym opozitom toho, čo sme zažili naposledy v Pešti, a dokonca na rodnej hrude, kto by to bol povedal...

 


  #tipyatriky  
Ak ste ešte airbnbíčko nevyskúšali, momentálne dávajú až 31€ na prvú cestu, čo sa určite oplatí rýchlo uchmatnúť, kedže tú sumu vkuse menia a svojho času bola dlho iba 18€, no za 31 éčok (829 kaček) si už viete dovoliť slušný bytík na deň pre dvoch a to už je dačo! Nie je v tom žiadny fígeľ, sama som to už využila a nepotrebujete ani žiadnu minimálnu sumu utratiť, proste as is. Taká poznámočka pre neveriacich tomášov, ak si rezervujete ubytko, príslušná čiastka sa vám stiahne z účtu hneď, no nemusíte sa obávať, že ostanete s holým zadkom a ešte aj bez peňazí, hostiteľ dostane vaše peniaze až tri dni po tom, čo sa váš výlet skončil a ak sa vám vyskytne nejaký problém, airbnbí tím sa bude snažiť urobiť všetko preto, aby vám to vynahradil. Mne sa napríklad stalo, že zaštrajkoval bankový systém a stiahlo mi naoko dvakrát pomerne dosť vysokú sumu, dosť ma to vyšokovalo a tak som im hneď písala, problém sa rýchlo vyriešil a asi o dva týždne nato ma dokonca potešili kupónom na ďalšie ubytko, zákaznícke servisy iných firiem by sa mohli učiť od nich!




  Môj čeklist  
Destinácie, v ktorých som prebývala cez airbnb:
- 2x Budapešť
- Bratislava
- Piešťany
- Miláno
- Stockholm
- Helsinki



Celkovo nás to vyšlo aj lacnejšie, ako keby sme v Bratiske hľadali hotel a komfort súkromného bytu vám žiadny hotel v takej cenovej relácii nenahradí. Za mňa veľké áno a ak by niekoho zaujímal tento konkrétny listing, kľudne napíšte.

Máte i vy nejaké skúsenosti s airbnb?

You Might Also Like

20 comentários

  1. (peknú verziu fahrenheita máš :))
    a byt vyzera perfektne! ja som ešte airbnb nikdy nevyužila, ale keďže sa v lete chystám do prahy, tak by nebolo zlé využiť týchto 31 eur :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. (to je Tiborova ;( som mu ju ukradla a on ju ulovil v antikvariáte a teraz sa tvárim, že ju neviem dočítať, hoc je vcelku tenká :D)

      určite, treba využiť všetky benefity čo svet núka :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Prečo by som nevedela?
      Sú to ale dve diametrálne odlišné veci...

      Odstrániť
  3. to nemyslíš vážne :o také krásne ubytko sa ti cez nich podarilo? :o

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Práve sa chystám využiť airbnb na výlet v Paríži ale musím sa opýtať pár vecí, keďže si už v tomto skúsenejšia :D

    Kedy mi ten kredit prijde resp. kedy mi ho stiahnu z celkovej platby ?
    Pretože skúšam robiť rezerváciu a tam mi stále ukazuje normálmu celkovú cenu :/
    A takitiež som si niekde všimla že je potrebná oprávnená rezervácie, čo je min 75USD, to platí za jednu noc či dokopy bez daní a iných poplatkov ?

    Za odpovede neeeeeskutočne ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď už si bola registrovaná predtým, tak už to asi nemôžeš využiť, to je tak že klikneš a vtedy sa zaregistruješ, čiže asi preto ti to neodrátalo nič lebo si už member, či? Lebo mala by si ho mať hneď, bez čakania

      To druhé celkom nechápem, oprávnená rezervácia? Skús to nejako rozviesť,lebo nezdá sa mi žeby som také dakedy robila :D

      Odstrániť
  5. My zatím využil airbnb jen v Barceloně a rozohodoně si nemůžu stěžovat. Za týden se chystáme do Říma a taky jsme hledali přes arbnb a nakonec našli mc pěkný byt a hostitelka působí hrozně příjemně podle zpráv, tak doufám, že zkušenst bude zase jenom pozitivní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekedy je nájsť dobrý byt na airbnb zložitejšie ako zoznamka, hoc sú pekné fotky, realita je častokrát iná, ale nech ti to výjde a uži si Rím! Ja aj napriek negatívnejšej skúsenosti vždy ako prvé hľadám ubytko práve na airbnb :)

      Odstrániť
  6. O tom som ešte nepočula ale vyzerá to naozaj super, keď budem potrebovať ubytko, viem kde budem hľadať!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak tento byt, to je paráda :) presne tento štýl sa mi v domácnosti nesmierne páči a fakt ma dostalo, aké super dojmy zanechal aj na tebe ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vedela by som si predstaviť v takom aj bývať na úvod môjho života :D

      Odstrániť
  8. Chystám sa túto appku použiť tento rok cez leto dakte v Banskej Štiavnici aneb v našich Tatrách a na konci roka isto v Paríži. Tak uvidím či pohorím.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Počujem o tom prvýkrát a nemám slov! :O To ako vážne? Veď to ubytovanie je božské!!! <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jééé ty jsi už procestovala míst, všechny musely být krásné :)
    Doufám, že taky časem objevím místa, kam bych se chtěla podívat.
    Je to krásné místo, vůbec jsem netušila, že něco takového existuje.

    Mimochodem, v čem a jak upravuješ fotky, Domi? Jsou opravdu nádherné, pokaždé, když se dívám na tvůj blog, je obdivuji :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram