Zo života hmyzu #1

mája 19, 2014

Pondelok. Prvý pondelok po trinástich tyždňoch, kedy nemusím vstávať a just vstanem. Deň, keď si na kávu dám šľahačku a na raňajky čokapik. Deň flákania sa a nostalgie.  Keď si spomeniem ako som takto pred rokom kolosálne stresovala pred mojou maturou skúškou dospelosti, trpezlivosti a nervov z matiky, ronila krokodílie slzy, že nedokážem korektne dokázať a definovať nejaký bulšit, mierne sa mi nadvihnú kútiky. Dnes, so zápočtami v kapse, oddávam sa príjemnej letargii. A čo vy?


obal na iphone - ebay; náušnice - vintage; čelenka - citronsorbet; okuliare - giantvintage; bralet - romwe; lak a rúž - s-he; hotpants vraj (link) - sheinside; sandále (nie sú také vyšlapané, to tieň :( ) - house

Pohrávam sa s myšlienkou postovať takéto mikronanoposty, no neviem nakoľko by to išlo na úkor kvality. Čo myslíte? Či ostať pri výživnej zmesi raz za týždeň?

You Might Also Like

29 comentários

  1. ochich och, krásko! to je skvělá kombinace!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rozhodne rýchlovky(baví ma čítať tvoje posty) ale nevzdať sa ani tých postov kde je toho veľa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja si myslím, že keď máš potrebu sa takto narýchlo podeliť o svoje aktuálne dianie, tak prečo nie :) a tvoje koláže mám rad ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa mám chuť podeliť o koláž(č)e práveže :P

      Odstrániť
  4. Ja by som to tu chodila okukávať a čítať aj keby si pridávala 5krát denne! ^_^
    Aaa tie srdiečkové hocčotoje vyzerajú totálne rozkošne!! ♥

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten nadpis :D knížka, kterou jsem si dnes vytáhla u maturity.. já se jí snad nezbavím :D Jinak asi nutně potřebuju ty kraťásky, bralet i sandálky.. chudinka peněženka :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já si dneska hezky lenoším doma, maturita mě čeká za dva roky :D Ty sandálky jsou rozkošné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásně jsi to nakombinovala <3 a já mám teda ve zkouškovém 100x větší nervy než před maturitou! :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja navrhujem mikroposty a raz za čas aj dlhšie články! Veď prečo si nevybrať obe možnosti :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hey!
    Adore those polka dotted shorts looks!! Too cute!!
    Just stumbled across your blog! Followed you as well!! Love the stuff you post here! Please do stop by my fashion blog & follow it too! :)
    -Love, Madhumita

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mně takovéto "mikroposty" rozhodně nevadí! :) do toho braletu jsem se asi zamilovala <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mne sa tieto posty páčia a momentálne roním krokodílie slzy ja, pretože potrebujem opraviť matiku a fyziku z totálnej trojky na dvojku, no dobre asi preháňam. Čo budem robiť na maturite, ale na to mám ešte 1-2-3-4-5 rokov čas.

    Ema

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já mám dneska maturitu konečně za sebou :)) jinak hodne stesti
    Zvu vás ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Čím víc článků tím líp :D .. rudé rty ti seknou

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Really nice photos ! You have a beautiful blog !

    OdpovedaťOdstrániť
  15. super wygląd bloga
    obserwacja za obserwacje ?
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja uz mam studia davno za sebou, takze ja nostalgicky vzpominam na doby, kdy jsem se dovidala neco noveho a citila se intelektualne stimulovana. Chjo. Kazdopadne, kratasky, jahudky, cervene pantoflicky, super mile holcici <3

    OdpovedaťOdstrániť
  17. :3 super outfit. mohla si dat fotku aj ako to máš na sebe.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram