Drive my car.

mája 15, 2014

Skúškové klope na dvere a ja otváram. Whynot. Treba prijať zodpovednosť, dôsledky svojich činov zápočtov a dobačovať na koniec prvého ročníka. Kedže momentálne máme v Košiciach víchricu roka 2014, neostáva mi nič iné ako naplniť prokrastinačný plán zas a znova doma. Semester končí teoreticky až v nedeľu, takže to ešte nie je pre mňa to true.skúškové, čo v preklade znamená, že ešte na mňa neprišla chvíľka upratovania, lakovania nehtov, strihania vlasov, upratovania notbuku a výčitiek svedomia. Pre začiatok som sa rozhodla vykolážovať si odevy na skúšky, takže to vlastne nie je ani prokrastinácia, či?
Prvá je o týždeň, takže pevne verím, že tento hurikán alebo aj veľmi silný VKV odíde a ja budem môcť povytŕčať svoje syrové nohy.
Okrem toho, že dokola riešim školu (kedže mi zaberá viac života ako je zdravé), sa mi život otočil o 214°, no je to príliš dobré na to, aby som to tu hodila do vôd internetu. Veď sa dozviete potom asi, juj.
Tematická piesenka tu.


 \begin{matrix}\int\end{matrix} náhrdelník (link) - oasap
 \begin{matrix}\int\end{matrix} šaty (link) - oasap
 \begin{matrix}\int\end{matrix} čoko - toblerone od Cibiskita
 \begin{matrix}\int\end{matrix} rúž i lak - s-he
 \begin{matrix}\int\end{matrix} výraz - ginko biloba
 \begin{matrix}\int\end{matrix} Matematická Analýza 2 (2007) - J.Džurina, A. Grinčová, V.   Pirč
 \begin{matrix}\int\end{matrix} Minilexikon Matematiky (1971) - F.Latka




\begin{matrix}\int\end{matrix} šaty (link) - oasap
\begin{matrix}\int\end{matrix} mašla - ebay
\begin{matrix}\int\end{matrix} lak (inky blue) - avon
\begin{matrix}\int\end{matrix} rúž - random Avon
\begin{matrix}\int\end{matrix} hodinky - Daniel Wellington
\begin{matrix}\int\end{matrix} Fyzika II (2008) - J. Hlaváčová, J. Ziman, M. Kovaľaková, B. Zagyi




void essentials(int **čas, int peniaze) {
šaty(link) - sheinside;
pseudoperly - ebay;
hodinky - dress;
Učebnice Jazyka C - P.Herout;
rúž - Kate od Rimmel;
lak - random shit;
}



A čo vy? Maturitujete? Skúškujete? Flákate sa? Pracujete?
P.S.: Youtube sa nadomnou zľutoval hah!





You Might Also Like

26 comentários

  1. Pani...vsechny outfity jsou super. Moc ti to slusi.
    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super si to vymyslela, takto to pofotit :) Krasne fotky.
    Mna tie skusky tiez pomaly cakaju :) Drzim ti palce ;)

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pracujem a flákam učenie na štátnice :/ za tri týždne, viem jednu a pol otázky dokopy... takže sa cítim veľmi nervne a frustrovane :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie kvázi modrotlačové sú najviac. inak aj ja mám ten minilexikón po otcovi, skoro nikdy mi nepomohol :D :D (lebo všetko potrebujem vysvetliť step by step ako pre debila :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj dobry material, normalne ma prekvapili jake su fajne :)
      mne už teraz dokaže pomocť občas :D

      Odstrániť
  5. Ty modrobílé šaty <3 Nádhera :) Jinak se učím na maturu, ale rozhodně ne tolik, kolik bych chtěla :D
    DAwardrobes

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Maturuji teď v pondělí a učení ještě moc neproběhlo :D snad mi něco v tý hlavičce za ty 4 roky zůstalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super článek,všude jsi úžasnáá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. výraz - ginko biloba , ma dostal! :D :D vyzerajú krásne outfity, môj favorit je modrý fyzičný variant, akurát si nedala zdroj modrej čokoládky :( :D (a ak si myslíš, že zaniká, tak omyl omyl, my, čokoholici profesionáli, si všimneme všetko! :D
    A ja by som bola zvedavá , čo ti tak krásne život otočila, nehanbi sa, aspoň naznač :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taviešjakto, skuškovy život, mozog na ginku atď.. :D
      presne som si myslela, že toto som zabudla,ale som si aj myslela,že to nikoho nebude trápiť,ale že si to ty, tak je to SWISS Chocolate z Marks & Spencer :)
      už som to vypľuvla zo seba na fb :D

      Odstrániť
  9. už len za fashion statements by ti mali dať rozhodne áčka
    a zúfalo potrebujem výraz ginko biloba inak tento mesiac asi neukončím úspešne
    :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahaa keby to tak bolo :D uvidíme :D
      no ginko je voľne dostupné tak dotoho, len nie viac ako jednu denne, to je potom iný výraz.. na toalete. :D

      Odstrániť
  10. Krásné outfity, ty šaty jsou naprosto dokonalé a ty vypadáš úžasně <3

    K L A R A | klararecman.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja odpadnem, ešte aj učebnice ti k tomu pasujú :D Super počin!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Juu ja tie tvoje články zbožňujem! ♥
    Všetky šaty sú fešácke, najviac sa mi páčia druhé ^_^ A na skúškach držím palce, ja už mám dúfam úspešne jednu za sebou a ďalšia ma čaká v utorok :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee ďakujem ♥♥♥
      aj ja tebe držím, si nemysli!

      Odstrániť
  13. modré šaty naozaj kráásne !! :) tiež som si akurát pár šiat objednala z Oasap :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty modré šaty jsou nádherné :O moc se mi líbí tohle všechno co je na fotkách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Všechny outfity jsou naprosto nádherné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. peckovné outfity, to si ja už tiež môžem pomaly začať skladať tie svoje na matury, ach, prečo ja?! :D veľa šťastia so štúdiom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Wow! You have gorgeous dresses and your style is amazing! Love your hair so much <3

    Kisses, Kali
    http://kalisinspirationboard.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram