All the small things.

mája 01, 2012

Bol to jeden z tých dní keď odpoveďou na otázku čo budeme dnes robiť bolo, že pôjdeme na vlakovú stanicu a  nasadneme na prvý vlak čo príde. GPS bolo síce na malú chvíľku našim novým best friendom, no keď je vonku 31° bol by hriech to nevyužiť. A tak sa deň niesol v spoločnosti Vrabčiaka, grahamových rožkov, štyroch objektívov, troch foťákov a jedného makro krúžku. 








...dajte mi do ruky makro krúžok a zbavíte sa ma na pol dňa. :D 


You Might Also Like

15 comentários

  1. Nádherné fotky, veľmi vám to spolu pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. přesně takový mám taky sen/plán - jet někam, kde vubec nebudu tušit kde jsem, vzít foťák a fotit, procházet se a dělat kravinky :)
    jste spolu zlatí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ach, já zbožňuju ty zaostření.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zdravím všechny, vím že jsem tu dlouho nebyl, ale ode dneška zase začínám spát. S novým účtem, na novém blogu www.lifeoftonymontano.blogspot.com ... doufám, že se vám všem bude blog líbit tak, jako mě tento (přidávám do followers) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja si prosím taký krúžok ;'D
    ste spolu zlatí :') a fotky sú perfekt :')

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jééé to jsou úžasné fotky!!!!! .)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásní lidé, krásná příroda, krásné fotky. Tak to má být :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásná si!!!:))

    mh-priorities.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram