SHORTs

marca 31, 2012

Neviem ako sa také veci zvyčajne robia,ale nadviazala som spoluprácu s internetových obchodom OASAP.com kde som si  za 30 dolláčov mohla vybrať čosi a tak za obeť padli tieto šortky i keď pôvodne som objednala ťaviu farbu, no ja niesom sťažovačný typ, takže nebudem tu za to na nich kydať. Ich jediným  problémom je že do nich neviem občas napchať zadok a potom ich vyzliecť, takže ak si ich náhodou objednáte a nemáte práve zadok veľkosti XS tak deň pred nejedzte. Ale keď už sa do nich dostanete, padnú ako uliate ;), toť vsjo. Vyzradila som všetko  a nič som nezamlčala, snáď mi nebudú rozumieť. :D 

Čo vy na nich? 
















shorts - oasap.com
shirt - vintage

You Might Also Like

17 comentários

  1. závidím ti ty vlasy, ty šortky i to počasí. si strašně nádherná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherný fotky a dokonalý kraťasy! seš krásná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadáš úžasně! :)kraťasy a košile jsou bezvadný

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úžasné sú!a celkovo si to perfektne zladila..a tie tvoje vlasy!tie ti nikdy neprestanem chváliť :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úžasný blog :) Prosím navštív ma a keď chceš môžeš mi dať aj followera :) Vopred ti veľmi veľmi pekne ďakujem :)))

    jojaslife.blogspot.com
    PS: som tvoj follower aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hi Dominika,

    Nice blog. We love it.

    We’ve been taking note of your style and we've come to be wonderfully addicted to it.
    We'd like to invite you as our 1st group of fashionista to join WhatIWear in a conquest to inspire the world,changing one wardrobe at a time.

    Click HERE to become a member - www.whatiwear.com
    Or check our blog at blog.whatiwear.com

    --
    Here are some members who have already joined us.
    Anastasia Siantar - brownplatform.com
    Andree Judd - avantgardien.tumblr.com
    Willabell Ong - paledivision.blogspot.com
    Marie Hamm - themavenpost.blogpost.com
    Paris & London - themadtwins.blogspot.com
    Alyssa Lau - theordinarypeoples.blogspot.com
    Nadine Drexler - whengreengrasswasyellowonpictures.com
    White Lace - whitelace.ro
    Becka Häggblom - sunshineinnorth.blogspot.com
    Michalina Z - stook-pook.blogspot.com
    Jessica C - westmountfashionista.com
    Claradevi Handriatmadja - luce-dale.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. xs = extra suchý :D ...a to s tym zadkom ..photos or didnt happened :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Heeeey tie šortky sú super ! :) a žeriem tvoju farbu vlasov :P

    cupofstylemuffins.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. woaaaaa red hair always attract me! :D i love your shorts and the nerdy glasses. you're great in mixing things up! love it :*

    http://muchlove-sera.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram