The Art of Getting by.

decembra 25, 2011

Tak čo, ako ste dopadli? Spokojní?
Ja určite. Vianočné darčeky som síce dostávala od skoro konca októbra cez november až po včerajšok,ale nemôžem si dovoliť sťažovať sa. [:D] Začínajúc Nikončekom, potom brašňou preňho a včera nejaké drobnosti a potrebnosti. A nebyť toho, nestihla by som odfotiť túto fotku do jednej sútaže a neapdejtla by som jeden môj osobný projekt. Takže faaaajn! 

Téma bola niečo ako autoportrét,ale nie klasický,ale vytvorený z charakteristických vecí. Ešteže mám toho môjho muža,ktorý mi dokáže vidieť do hlavy aj hľadáčika a odfotil to presne tak ako by som to urobila ja. 

A tu je naša zúbožená fotka ešte raz, podľa mňa v monochromatická vyzerá lepšie [EšteViacChúďatá.PNG].

You Might Also Like

12 comentários

  1. je to super !
    odkiaľ máš šatyy ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Panejo, za první fotku fakt tleskám.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak táto fotka je krásna!!
    A aj tá druhá... Všetko je také krásne :).
    ACH! ♥.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne fotky :) .. a čo Nikonček? Spokojná? Aký typ?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. první fotka krásná..a druhá-povedená! Jste hezká dvojka.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obe fotografie sú veľmi krásne ♥ Máte talent, obaja ! Mám veľmi rada takýchto umelecky nadaných ľudí a tých, ktorí majú kreatívne nápady ! :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    Swimwear giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram