Nekonečné konečno alebo konečné nekonečno?

decembra 28, 2011

Mám veľkú neskutočnú chuť tvoriť. Hocičo. Lenže vôbec neviem čo. Niežeby som v posledných dňoch veľa netvorila, postavila som si na tom celú filozofiu o darčekoch pre rodinu. No mám chuť na niečo prevratné. A možnože iba zmením design, alebo si proste niečo nailustrujem. Ale čo?!...
A konečne som si pozrela The Art of Getting By
A konečne mám matný lak.
A konečne mám baretku.
A konečne mám poriadok na stole. Cca.
A konečne mám rozum. Mám?

You Might Also Like

10 comentários

  1. pekne napísané (také stavy poznám ;) a fotka ešte krajšia ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jste úžasní.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. poznám, ja mám zas chuť fotiť, lenže vzhľadom na počasie ma ísť von ani nenapadá :D ináč zlatá fotka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. máš milý blog :)
    som tvoj nový follower :)
    a krásna fotka :)a máš nádherné vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelý a výstižný text, naozaj to poznám :). A na tej fotke ste krásni! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. cute:) pořádek na stole by se mi taky šiknul;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. i love your blog! every contents are amazing. <333

    follow me if you love to, and i’ll follow you back :)

    http://mithakomala.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hi!! :)
    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram