Zákon zachovania poriadku.

marca 19, 2011

A predsa sa točí!
Neviem ako to robím, ale vždy keď si upracem izbu po krátkom čase je všetko zasa v úplnom chaose. Niežeby to vadilo mne,to teda nie. Skôr to ale vadí mojej mamči. Zišiel by sa mi nejaký DIY návod, 'tutoriál'.. Lebo Zákon zachovania poriadku a iné fyzikálne javy sa v mojej izbe vymykajú kontrole. Keď vidím na another blogu fotografie z izby resp. izby, vždy dokonalý poriadok. Dlho som sa snažila nájsť príčinu môjho [ne]poriadku. No márne! To vy všetci tak radi upratujete alebo čo? :-O

You Might Also Like

17 comentários

  1. tak treb aja, ja mam doma biunec! a nestydim se to priznat!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelá animačka!

    a radi upratujeme? ou no! tak to teda nie, aspoň v mojom prípade, iba pokiaľ sa jedná o upratovanie skrine, to môžme :) ale aj tam mám po krátkom čase zase bordel... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opravdu úžasný blog :))

    http://martinakleinblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no presne toto.. skrine mám v najväčšom poriadku [teda poriadok tam vydrži dlhšie ako v izbe] :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja aj keď upracem na druhý deň je v mojej izbe ešte väčší bordel (naozaj neviem ako je to možné)..takže poriadok robím len keď čakám návštevu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak já ti něco prozradím... to není tím, že bychom rády uklízely...

    Fotí se doma za A)jen tehdy, pokud je zrovna uklizeno a za

    B)vnějakém místě kde se zrovna nevyskytuje nepořádek a za

    C) nepořádek se rychle odklidí na hromadu bokem, aby nebyla v záběru :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aaaaaaaaha no myslela som si že za tým bude nejaká finta :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. haha super animačka! a okuliare su perfektne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hah! you look like your having so much fun :)
    cool top.!!!

    xxx
    vivienne
    Haute & Fierce

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak to jsi neviděla mou!:D
    P.s.: Hrozně ti sluší ty brýle, takovéto sluší jen málo komu, a tobě sedly perfektně!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ano, rychlost vytvoření bordelu a rychlost vytvoření pořádku - to jsou hodně odlišné hodnoty. Já spíš řeším jiný (a mnohem záludnější!) problém - uklidím a nic nemohu najít. Stává se Vám to též? :)

    Kris
    http://platonicsuperphonic.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. toto toto... síce mám neporiadok ale vždy v ňom nájdem všetko čo potrebujem.. a keď upracem nič nenájdem:D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. skvela animacka:) a kdyz jsem koukla na starší posty, tak jsem zjistila, že vlastníš perfektní brýle!:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Suprácká animace =D
    Brýle, košile, boty -> líbí se mi!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram