Nástenkománia.

marca 12, 2011

Kedže som veľký nástenkofanatik a ak sa ktomu pridá moja fascinovanosť DIY nástenkami a nájdem taký článok na blogu [link], no nedá mi nereblognúť ho. Sama mám v izbe 4 nástenky,aj keď moje sú len dve z nich, no síce je to moja izba, nemám šancu realizovať tu všetky tie šialené nápady. :S
A tak sa už teším až budem mať vlasný byt a všetky šialentstvá na ňom vyskúšam. No zatiaľ mi neostáva nič iné ako rozširovať si zložku "Inspiration" v mojom počítači.
Inak zmenila som design, keď sa už inak umelecky nemôžem realizovať. :D










čo vy na to? :)

You Might Also Like

14 comentários

  1. genialne su tie nastenky...to mi pripomina ze uz by som mohla zmenit moju vianocnu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. haha. :D to mi pripomenulo ako som na základnej škole bola nástenkárka a mali sme jednu vianočnú nástenku celý rok s odôvodnením, že to už na ďalšie vianoce máme pripravenú. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úúplne úžasné nástenky...každá je inak originálna...:)aj ja chcem takúú:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oo ta prvá je super! bubliny mám rada!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné nastěnky. Taky jsem kdysi jednu měla. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No, já teď musím vyřešit nějakou nástěnku do práce... Tak bych se mohla inspirovat%o)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. This is so lovely!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne sa najviac tá bublinová páči :D ja mám nástenku ale už je zase moc preplácaná a nikdy sa mi ju nechce prerobiť čo už :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nástěnkománie, to je naprosto vystihující :D já mám v pokoji nástěnky dvě a pořád mám pocit, že by se mi ještě jedna hodila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherný design!:) Jsi šikulka...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Naprosto úžasné nástěnky:))..v pokoji mám to samý jak na těch dvou předposledních, ale hrozně se mi líbí na tom 2. obrázku, možná to někdy vyrobím..jinak,máš skvělej blog:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásný blog.
    Přidávám se k followers :)

    Kris
    http://platonicsuperphonic.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Některé z nich jsou opravdu fantastické :) ...až se s přítelem konečně rozhodneme, že někde zůstaneme déle než půl roku, hodlám si ten byteček úplně vyňuňat :):)

    http://so-this-is-her.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram