Pravda je príliš zložitá, neuspokojivá, ťažko uveriteľná.

februára 20, 2011

Možno mi nebudete veriť,ale snažím sa využiť čas inak ako trávením na internete, dokonca veľa cvičím na husle aby som dobehla zameškané dva roky, počas ktorých som pubertovala a mala prerušené štúdium. Hlúpa, hlúpa, a ešte raz hlúpa som bola.
V škole je to kupodivu obstojné, veľa teraz suchopasteľujem a včera sme mali dva koncerty s orchestrom. :) Celkom nabitý program..
Inak už sa nemôžem dočkať jari a slnka. To je úplne iné ráno keď svieti slnko. Až do školy sa mi chce ísť skôr. Keď svieti slnko sú aj fotky lepšiee.. aaach ako sa už teším naň! :)




moje staronové lásky..  :)




Pri kreslení suchým pastelom som zistila,že by som mohla normálne
animovaný seriál spraviť.:D  Šrobárske dobrodružstvá alebo čo. :D
Vždy keď som kreslila spolužiačky vyšlo z toho niečo ako animovaná postava.. [vid. dolné suchopastľovačky]

You Might Also Like

13 comentários

  1. wow, tak ty si mega šikulka! Kreslíš, hráš na husle, koncertuješ s orchestrom! Skvelé, len tak ďalej, kráska!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oo ďakujem:)))
    no nazvala by som to skôr, koncertujem v orchestri:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :) jsi opravdu nadaná a dokonce více směry, drž se toho!! Krásně maluješ a suchým pastelem mi to nikdy nepřišlo jednoduché, takže za mě velká poklona :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jsi opravdu šikovná. :) to je nádherný!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie tvoje kresby sú dokonalé...a konečne som si aj ja obľúbila suchý pastel :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak to je super hlavne ze robis co ta bavi to je najdolezitejsie!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kreslíš opravdu úžasně.

    www.kackojede.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. beautiful!

    follow please:
    http://lesketchpad.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Umíš dobře stínovat vlasy. To neumí jen tak někdo.

    Moje kresby : http://djssketchbook.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram