LISABON VI. - Graça.

marca 30, 2017

Život beží nezadržateľným tempom a ja pridávam prvý aufitový článok z Lisabonu. Uau. Včera či_kedy som sa vrátila z Barcelony, moja prvá vizita v Španielsku, aj keď nejeden hrdý katalánčan s vlajkou v okne by sa ohradil, že v Katalánsku, ale okej, pointa ostáva, že je strašne super vrátiť sa do Lisabonu, kde budovy hrajú všetkými kachličkami a kde nevládne enviromentálno_kolektívna depresia. (Hovorte si čo chcete, ale na tienisté stránky rodnej hrudy človek len tak nezabúda všakže). Tak som tu, v zrekonštruovanej Graçe.  Lebo Lisabon je mesto permanentne under reconstruction a občas sa im podarí aj čosi dokončiť. Okrem toho, žeby som sa mala teraz učiť si strašne veľa kreslím v rôznych kútoch mesta, hľadám nové cestičky domov zo školy a snažím sa menej spať. Lebo už len tri mesiace sa tu môžem bezbreho bahniť v týchto kachličkách a potom hybaj domov písať diplomovky. A potom...? Ktovie.
  Palehound - Healthier Folk   

  #ootd  
  wannabeleather_jacket   - má štyri roky hej?
  plátená Frida na taške   - ide sa pretrhnúť od nosenia, doslova, fňuk
  sukňa s gombičkami   - taká moja úchylka
  boty   - krízové Primarkové riešenie Portugalskej zimy



A vy sa tu ako máte?

You Might Also Like

6 comentários

  1. Krááásne fotky, Domi. Ja zbožňujem, keď človek nájde nové uličky, nové cestičky, nové miesta a budovy..a tak. Tak ešte užíívaj a zásobuj nás :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Konečne niekto v čiernom hoci je vonku teplejšie. Všetky outfity za posledné doby sú farebné plné jari len ja som stále vo svojej čiernej. Ďakujem že nie som sama. A mimochodom krásne fotky ako vždy!! Moc by som sa aj ja raz chcela ísť pozrieť do Lisabonu.

    MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ooo Domi, tento outfit je viac ako super!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektní, černá je moje oblíbená barva a neřeším jeslti je zrovna jaro nebo léto. :-) moc ti to sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram