I will shit on everything you love.

júla 22, 2016

Život plynie v relatívne pokojných koľajách - nákupnomaniačske opúšťance v práci, víkendový oddych v lone prírody, zbavovanie sa vecí a na pozadí tejto harmonickej idyly je jeden veľký mentálny žalúdočný kŕč alebo aj Dominika verzus Lisabonské ubytko. Keby ste videli aké brutálne analýzy vyvíjam nad fotkami izieb, nejeden antropo_architekt by bol na mňa právom pyšný. Overthinkujem aj neoverthinkovateľné až sa tým vytočím sama nad sebou. Vybrať si izbu na diaľku na nete je hotová ruská zoznamka, čo vám budem hovoriť. Dnes to ale fakt už kúpim, tak držte palce a neoverthinkujte ako ja.




Tričko - už neviem
Sukeň - tuto
Taštica - friducha
Boty - konzervy




You Might Also Like

13 comentários

  1. Odpovede
    1. veď vidíš že ako opatrne sedím, len na jednej polke zadku.. :D

      Odstrániť
  2. keby sa ti chcelo, ale sa ti nechce, tak tú tričkáreň kde si vyrábala to tričko nájdeš niekde v tajných zákutiach blogu,ešte si ten post pamätám! :D to je časť blogu pre pamätníkov.(v mojej hlave nasleduje:alkoholický záchvat,aká som stará etc.;život mi plynie pred očami ani sa nestíham spamätať; bla bla;kde všade som ešte nebola a ani sa tam nepozriem;čo tu vlastne robím na tejto zemi;bla...ňom :D .makes perfect sense.dobrú :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte mi teraz napadlo,prečo sa povie v lone prírody, nie vo vagíne prírody? :D :D :D :D nazvyve veci pravými priamymi názvami! :D

      Odstrániť
    2. Ty si úplne sick :DDDDD
      VAGINA PRIRODY na hrad!!!

      Odstrániť
  3. toto je tak dokonalý, nápaditý, vtipný a comfy outfit až odpadávačky tuto u mňa! všetky palce vytŕčam do nebies ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá sukňa je brutálna :) a nápis na tričku ma pobavil :D

    https://www.facebook.com/FashionAndBeautyByNita/

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram