Baklažánka.

júna 22, 2016

Som baklažánka bakalárka! Verili by ste? Ja sama som túto infošku ešte celkom nespracovala a po všetkých ťažkých opúšťancoch, čo som predviedla na blogu, mi je ťažko uveriť samotnému hodnoteniu. A tak sú dve písmenká v kapse a dnes konečne započalo i skutočne pokojné obdobie plné spánku, jedla, práce a kradnutia ľudských duší za pomoci môjho nového kamoša Heliosa. Aspoň teda na dva mesiace minimálne, potom sa budú diať zas veľké veci v živote malej baklažánky nomádky!




#dnesnosím
Týchto ultrakrátkych hnedých hotpantov som sa chcela už zbaviť, lebo vytŕčajúca zadnica podľa mňa môjmu veku neprislúcha (akože keď sa dívam na holky na ulici, tak to neprislúcha a nepristane asi nikomu), no spoluzootiačka Žanet mi vymyslela geniálny plán ako ich nosiť bez_obáv a bez otŕčania poliek. Prúžkované tričko (rovnaké ako v predošlom poste čierne) vpredu zakasané a vzadu voľne rozpustené mi elegantne zakryje všetko čo treba a kraťas pritom nemusia putovať z domu preč. A to som ho pôvodne chcela vrátiť do zootiku, že mi stačí jedno, no nestačí! Okrem iného som na prechádzku vytiahla Friduchu Kahlo na taške, klobúčnik a tichoľapky z H&M, obľúbené letné kombo.



photo_Cibiscuit



Vy sa ako máte? A ako sa vám pozdáva takáto tričková kamufláž?

You Might Also Like

14 comentários

  1. veľmi pekný outfit mala by som aj ja nad niečím takým pouvažovať, lebo je to fakt dobrý nápad :) aaa gratulujem k bakalaris šikula ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Práve som sa nad tou dĺžkou šortiek zamýšľala a keď už aj ja vyjdem z môjho doupě na slnko (dúfajme, že budem mať tiež dve písmenká pri mene), tak si musím kúpiť nejaké dlhšie, len problém je, že aké, keď na dlhšie nie som zvyknutá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz sú veľký hit takéto šortky
      --> http://c.static.joj.sk/uploads/thumbs/405x9999-out-top/tx_media/cms/2016/05/27/sortky_do_clanku1.jpg
      --> http://b.static.joj.sk/uploads/thumbs/405x9999-out-top/tx_media/cms/2016/05/27/hadids1.jpg

      :) držím palce s písmenkami!

      Odstrániť
    2. Jej super, díky za tip :)

      Odstrániť
  3. Gratulujem k baklažánovi ;)
    Tento nápad sa mi páči, tiež nemusím poloholé "púlky" na uliciach :)
    A tričko som nemala vidieť, už aj objednávam...páči sa mi tmavomodrá prúžkovaná verzia a teraz je v akcii...no idem na to ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Aura! :)
      joj ani nehovor, teraz váham či mi stačia dve alebo mi treba aj tretie :D

      Odstrániť
    2. Už som ho objednala :) no nedávno som bola u vás a zasa ma tam máte...a zabudla som pochváliť pekné fotky.

      Odstrániť
    3. Aj ja som ho objednala, zajtra mi príde, aj robím :D a dikíčko!

      Odstrániť
  4. Gratulujem k bakalárovi a outfit je veľmi vydarený, páči sa mi tá taška :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulujem k bakalárovi ! A musím povedať, že je to skvelý nápad to tričko zakasané. To ma ani nenapadlo a doma mám takisto jedny, z ktorých mi ide von zadok :D Musím kúpiť triko !
    THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to Ti blahoželám <3 Som rada, že si rada. Musím povedať, že to tričko je božské! Mám podobné len je DIY a aj tak trošku vyzerá :D Veľmi Ti to pristane <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratuluji k bakaláři! Podobné kraťasy mám taky, snad ještě kratší a teď vážně nechápu, jak jsem je vůbec někdy mohla mít na sobě... to tričko je super nápad a sluší ti to samozřejmě! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram