Čierna na bielom.

februára 04, 2016

Spečatené! Čierne na bielom, ja patrične čierna na bielom a mais sa zelená! Malé drámy zažehnané, momentálne sa na tom všetkom už iba smejem, popritom sa bakalársky vŕtam v computer vision a pre zachovanie rovnováhy a dobrej nálady ako prokrastinačnú zložku bytia primiešavam do toho všetkého čistky v živote izbe a šatníku, ani ma neprekvapuje, že vždy je čo vyhodiť.
Anyway, impresie temného obdobia som sa rozhodla z fb presunúť aj tu, aby sa mi to nestratilo v divokej spleti fejzbukovských káblov. Lebo #skuskove to je...
- keď sa budíš v posteli so zvýraznovačmi.
- keď sa MAIS dostáva v často navševovaných kartách na prvú priečku pred fejzbuk
- kedy sa prokrastinácia transformuje do neskutočných podôb od natáčania vlasov po upratovanie, žehlenie či strihanie videa
- keď dôjdeš na koniec internetov, dôjde ti káva aj zelený čaj
- keď si kukneš všetkých sedem častí starwars
- keď po skúške spíš 14 hodín a potom sa zobudíš... #znovuzrodenie
- keď sa opúšťaš
- keď sa konečne začneš učiť...
                                               ...a potom pustia v telke Harryho Pottera.




Zmes zaujímavých vecí, ktoré som našla/vyrobila aktívnou prokrastináciou:
ako zostarnúť so štýlom
štokholmské metro vo videu
- pomohli ste mi rozlúštiť štvrtkovú dilemmu, všetky filmy som si poznačila a ak sa niekto chce inšpirovať a strugluje s výberom, nech sa páči
- lebo Leia Organa nosila roláky predtým než to bolo cool
- doplnila som what i wore a neviem čo si o sebe mám myslieť
super videjo so svadobnými šatami z rôznych kútov Ázie



Fotil ma Cibiscuit.


#ootd: rolák/turtleneck(similar) | sukňa/skirt | oxfordky/shoes(similar) 





Veľmi zaujímavý bol aj pocit, keď som sa po mesiaci študijného introvertizmu ocitla v nákupnom centre, cítila som sa ako úboha laň, ktorú vysadia na Times Square. Ale už je dobre, resocializácia a všetko! *nemiestny vtip na záver*

You Might Also Like

25 comentários

  1. Originalita tvojich clankov je nekonecna, aj som sa posmiala trochu :D #sucitim lebo skuskove je smrt aj ked si na STU :D a sukna je super aj za styl fotiek davam palec hore!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada, lebo niekedy mám pocit, že ma opúšťa :D
      a na STU verím tomu, určite o nič lepšie pocity, a dík <3

      Odstrániť
  2. - keď sa ti blížia termíny odovzdania seminárok, no ty ideš do kina na dvojdňový maratón HP
    - keď prídeš domov z prenášanej skúšky, z ktorej máš pocit, že si tam napísala len nezmysly, vieš, že máš blízko k vyhodeniu zo školy a tak reveš od zúfalosti nad svojím životom, otvoríš AiS, prídeš na to, že si to spravila a pokračuješ v revaní už od šťastia
    - keď spravíš skúšku, usmievaš sa na ľudí na ulici a tí na teba pozerajú štýlom "wtf, die, bitch"
    - keď druhá najnavševovanejšia karta po aise je tvoj školský mail, tretia stránka školy a štvrtá internetový obchod
    - keď si vytvoríš na Spotifyi playlist trvajúci 15 hodín s 237 pesničkami
    - keď si pomaly už ani nepamätáš, ako vyzerajú niektorí členovia tvojej rodiny, čo si ich tak dlho nevidela
    - keď tvoj spánkový režim je tak pokrivený, že zaspíš až po piatej ráno
    - keď jediné miesto, kde sa necítiš previnilo, že spíš, je vlak cestou domov
    - keď nasilu začneš vyhľadávať neznáme seriály, ktoré by si mohla binge-watchnúť
    - keď sa budíš nielen so zvýrazňovačmi, ale niekde vedľa seba a pri konci postele nájdeš aj odkopnuté skriptá a knihy
    - to s tým koncom internetu, čajom a kávou napadlo aj mne ešte predtým, ako som to stihla prečítať :D

    k filmom pridávam Malého princa (2015) a Yves Saint Lorant, ak si nevidela :) inak, kedysi si mi povedala, že som temná duša, no už sa to derie na povrch aj v tvojich outfitoch :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nereplylo sa to, tak este raz to tu hodim (February 5, 2016 at 1:06 AM)

      už som išla spať fakt, a potom prídem sem tu koment dlhší pomaly ako článok :D a totálne sa smejem, tiež mám taký režim nanič, že do piatej som niekedy hore už len z princípu a kukám na divné videá :D wtfdiebitch :D na spotify playlist som príliš lenivá, radšej počúvam dokola jednu, momentálne inak stresujem z pred_obhajob čo mám za 6 dní a miesto robenia dačoho relevantného sa zadrbávam na dvojdňovom maratóne upratovania :D ale máš pravdu, sa to dostáva zomňa napovrch, ale čojaviem či temná stránka, skôr že na seba nedžabem všetky vzory čo doma nájdem :D, a dík za filmy! a fakt už idem spať joj!

      Odstrániť
  3. This comment has been removed by the author.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ani neveris, aka som rada, ze som skoncila skolu tesne predtym ako zacal frcat facebook, blogy a vsetko socialne :D teraz takto prokrastinujem v praci, ale tam mi to skor prejde, skuskove by bolo pre mna terorom... Nezavidim, ja som koncila informatiku na fei v 2007 (fuj, stara som!!! :D) cize este si relativne dobre pamatam, ake masakre boli skuskove, blee. Hudaka este mate? Co je u vas takym zabijackym predmetom teraz? Len nech som v obraze :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to veruze si skoncila pred tym boomom, ked tak rozmyslam ze fb na slovensku zacal byt atraktivny pre ludi okolo rokov 2008-2010, velka vyhoda, teraz je to jedno velke pokusenie prokrastinacne za druhym :D

      aaa ja som na kybernetike (po novom sa volame inteligentne systemy ale je to to iste obsahovo), tak neviem co maju na informe, ale co som pocula od kamosov z inf tak oproti nam to maju dost light, skusky same klikacky a z toho na vsetky maju aj odpovede (kolektivna sudrznost nadovsetko), takze v sucasnosti je lahsie prejst informou ako kybernetikou, dakedy mi je smutno ze ja si vzdy viem vybrat taky odbor kde som na skuske 8 hodin a dakde ludia naklikaju za 8 minut :D

      Odstrániť
  5. páči sa mi ako robíš obyčajné veci nadmieru neobyčajné <3.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. na fotkách ti to ako vždy svedčí a myšlienky tiež už klasicky pobavili! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. máš skvelý vkus, povedala by som, že ty si stelesnenie výroku Diany Vreeland, "it is not about the dress you wear, but it is about the life you lead in the dress"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za sofistikovanú lichôtku, i som sa počervenala : )

      Odstrániť
  8. Být 1444. follower má něco do sebe ^_^ ;D Já prokrastinaci dotáhla tak daleko, že na té škole už nejsem :D :/...no :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já během zkouškovýho neměla čas ani na tu prokrastinaci :D
    A moc ti to sluší, takovéto sukně jsou pecka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inač občas som sa i jak tak cítila,ale potom som si vždy našla čas na to. :D
      ďakujem!

      Odstrániť
  10. So lovely! love the skirt! perfect on you :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty fotky jsou dokonalý ! A ty vypadáš jak víla, no prostě paráda. O hadrech ani nemluvě. Jinak o tom mi ani nemluv, koukání na HP a Star Wars je klasika ( i když za mě jenom šest dílů, protože ten nový se mi nelíbí).

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram