DIY VI. - Mixed Paper Journal made in Slovakia.

augusta 15, 2012

Tak a je tu odhalenie dňa. Mierna ochutnávka toho, čo vzniklo z vražednej kombinácie z tohto článku.

Tažko som sa inšpirovala zahraničnými blogmi a keď som zistila že neshippingujú na Slovensko alebo že shipping stojí extrémne veľa tak som sa rozhodla s niečím takým prísť aj ja. Díky bohu za vynaliezavé američanky. Takto naprázdno vám to až možno také skvelé nepripadá,ale keď si do toho polepíte fotky, popíšete spomienky alebo si urobíte cestovný journal o vašom výlete tak to fakt bude stáť za to!
Mňa to chytilo od prvého načítania článku v Google Readeri. Odvtedy už len zhromažďujem papiere ako papierový maniak.

Práve pracujem na jednom kúsku a ešte aj zhromažďujem papers do nášho spoločného journalu s Vrabčiakom.

Tento konkrétny kúsok by chcel mať na konci 40 unikátnych strán a predáva sa TUTO na SaShe. Jeho najväčšie rozmery sú 22,5x16.  Nájdete tam rôzne patternové vzory, linajkové papiere, štvorčekové papiere, papiere s pomocnými linajkami, strany z učebnice prírodovedy, priesvitné strany, mapy, obálky atď.

Hodila som tam nejakú tú cenu [a to vám poviem že američanky si to tam bežne predávajú za 30 dolárov], neviem si predstaviť zatiaľ či o niečo také by bol na slovenskom či českom trhu záujem a aj keby že ho nikdy nepredám ja sa nenahnevám. Každý papier čo sa tam nachádza je unikát a vkladám a režem ich ako keby som to robila pre seba. Alebo teda skôr pre niekoho blízkeho - viac sa totiž snažím. :D
Obal budem riešiť dnes, ale ak by mal niekto záujem dokážem ho dorobiť podľa želania napríklad s menom alebo nejakým textom vyskladaným z vystrihnutých písmenok [sťaby atentátnik].

Čo vy na to?

Ak čírou náhodou máte oň záujem kľudne sa niekde ozvite  (koment, sashe,mail)
 







.

You Might Also Like

15 comentários

  1. super nápad, nedávno som si založila zošit na niečo podobné :) a idem si ťa na sashe šupnúť do obľúbených

    OdpovedaťOdstrániť
  2. baby ja som o tom este nepocula :) napises mi blizsie info?
    dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Caroline napíš mi na mail a že čo chceš vedieť presne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. perfektní :)) moc se mi to líbí

    OdpovedaťOdstrániť
  5. AMAZING blog ;)

    please visit mine
    www.pavline.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nápadite ... veľmi sa mi to páči

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Perfektný nápad, okamžite idem skúsiť niečo podobné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. you have very nice blog:) here is mine http://mademoisellechickm.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hi dear!
    Love so much you're blog, is amazing!
    Follow u, my name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back :) :)

    A lot of kisses.
    http://zapatodetacon.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Takéto niečo sa už chystám robiť cez 2mesiace :) takže super nápad:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super nápad! :) Milujem podobné zápisníky a diáre :)
    http://live-your-dreams-by-victorys.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvele :) ale kde si presne nasla tie kruzky na spojenie papierov lebo vsade maju iba brutalne skarede karisbloky :C

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram