We searched ghosts under our beds until we found out they were inside of us..

augusta 18, 2011

To je už druhá vec, že kufor mám ešte mesiac nevybalený a už sa mi treba baliť znova. Ale inak to beriem vcelku hrdinsky, nedám na sebe znať že zasa neviem čo si mám pobaliť. No i tak sa neskonale teším a prejavuje sa to tak,že mám už asi mesiac nastavený mobil po nemecky, i keď občas je to dosť mätúce..
A mám posledné tri prázdninové dni, ktoré strávim na Slovensku tak ich treba poriadne využiť. :) Dnes nejaký ten piknik s ním, môjho srdca šampi[ň]ónom, druhou polkou suchého zipsu či objektu môjho objektívu. Ak by vás to zaujímalo, tak predvčerom sme oslavovali výročnicu, teda presne ročnicu a sama tomu neverím, že to somnou vydržal. Fakticky. No a tak som sa zahrala na romantičku a bla bla ďalej to poznáte určite. :D
Pozajtra sa chystám obhliadnuť zas a znova BAZART,lebo je to jediné, čo sa snaží byť inovatívne v týchto.. no proste Košiciach. A strášne závidím pražákom za tie ich všetky akcie čo tam majú, veď to je nehorázne!
V sobotu tu máme "pivný veľkofest" KOZEL. Ako všetko by bolo fajn, len to pomenovanie veľkofest je trošku silné slovo. No bude tam PARA,takže nebudem sa sťažovať, čestné pionierske!
Tak si aj vy užívajte kým sa dá, lebo potom.. Nastanú kruté časy, dni plné teroru, čiernej kávy a vstávania v nekresťanských hodinách.Nechcela som pôvodne na to ani pomyslieť,ale stalo sa. Takže.. Pamätajte! :D





You Might Also Like

7 comentários

  1. jej..na ten pivný fest by som išla aj ja kuknúť :))a krásnučké fotky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zvu tě ke mě na giveaway :)!
    http://kockandy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na pivní fest bych úplně šla! A neremcej, vy máte aspon něco v Košicích, ale co já tady v Kroměříži jako :D Na fotkách ti to ohromně sluší a gratuluju k orčnímu výročí s přítelem!

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram