Another denim&dots.

mája 16, 2011

Aaaa tak predsa sa našla jedna fotka z piatka a zo dve zo soboty, takže pekne postupne alebo aj piatkové sa zoznámenie s kultúrou. :D
Dúfam že mi odpustíte ten môj klobúk už asi prirastený ku hlave,ale je to už taká moja uniforma a navyše jedine od dokáže skrotiť moje vždyavšadelietajúce vlasy. :)
A keď tak, môžete za mňa hlasovať SEM kliknutím na 'Ty jsi nej!'. Nemusíte sa registrovať, stačí sa prihlásiť cez fejzbuk. A môžete aj každých 24 hodín, nenahnevám sa. :D Dík.



You Might Also Like

8 comentários

  1. Náhodou kloubouček je mooooc pěkný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej, aj ty si bola na Recy Divas? dakujem za komentar na mojom blogu, keby si vedela za kolko som kupila to sako, tak ma zabijes )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hello!
    I tip on a Swedish fashion designer Camilla Wellton's her name. Go in and check on her clothes and see what you think, give it a shot and see if you dare to extend your wings to try something new!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je skvělá fotka!.) děsně ti to sluší..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já už hlasovala..:)
    sluší ti to..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow, to je originalni ta fotka :))

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram